Re: Help mijn sims 4 is helemaal weg

door loraisa134
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Help mijn sims 4 is helemaal weg

★★★ Newbie

Hallo,

 

Laatst heeft mijn laptop een update gedaan ik heb al lang geen sims 4 meer gespeeld dus ik wilde het weer gaan spelen. Toen ik origin opende moest die ook een uur updaten dus toen dat klaar was wilde ik naar mijn bibliotheek gaan waar de sims hoor te staan. Helaas was deze weg en probeerde ik dus de code opnieuw in te voeren. Alleen gaf origin de melding dat mijn code al verzilverd was wat klopt alleen nu kan ik dus niet meer bij de sims en ook de sims snelknop doet het niet omdat ik het dus nu niet meer heb. Ik heb geprobeerd al eerder te bellen alleen dat lukte niet ivm corona. Ik vind het erg jammer en ga liever niet opnieuw 40 euro uitgeven dus help aub. Devil

 

Groetjes juul

Bericht 1 van 6 (525 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Help mijn sims 4 is helemaal weg

★★★ Newbie
@EA_Jason Laat maar het stond op mijn andere email.. Alhoewel ik kan me niet herinneren dat ik die email gebruikt heb, ik gebruik dat nooit voor games.

In thread bekijken

Bericht 5 van 6 (406 Weergaven)

Alle reacties

Re: Help mijn sims 4 is helemaal weg

EA SPORTS FC Team

Hallo @Juultje101,

 

Met de huidige situatie wil je natuurlijk wel jouw spel kunnen spelen!

 

Ik zie dit voornamelijk voorkomen wanneer mensen simpelweg met het verkeerde account zijn ingelogd. Probeer dus eens in te loggen met een ander mail adres of met de gebruikersnaam die je normaal gesproken gebruikt.

 

Als je de aankoop via Origin hebt gedaan, dan zal je op een van jouw mail adressen een bevestiging vinden van de aankoop. Log in in Origin met dat mail adres.

 

Heb je de aankoop via een winkel gedaan en je hebt de productcode? Dan kan je ook contact opnemen met onze helpdesk via: https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 6 (502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Help mijn sims 4 is helemaal weg

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde en ik heb al mijn emails al geprobeerd.. Kan je via payment zien welke email je gebruikt heb?

Bericht 3 van 6 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Help mijn sims 4 is helemaal weg

EA SPORTS FC Team

Als je de aankoop via Origin gedaan hebt, dan kan je proberen om al jouw mails eens na te kijken om te zien of je een aankoopbevestiging hebt. Dan moet je inloggen met dat mail adres.

 

Weet je toevallig de productcode nog @loraisa134, of misschien de gebruikersnaam op Origin? Je kunt namelijk ook inloggen met de gebruikersnaam en als je de productcode hebt, kan de helpdesk misschien helpen. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (415 Weergaven)

Re: Help mijn sims 4 is helemaal weg

★★★ Newbie
@EA_Jason Laat maar het stond op mijn andere email.. Alhoewel ik kan me niet herinneren dat ik die email gebruikt heb, ik gebruik dat nooit voor games.
Bericht 5 van 6 (407 Weergaven)

Re: Help mijn sims 4 is helemaal weg

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Als je de spellen op de accounts samen wilt voegen, dan kan je hiervoor contact opnemen met onze helpdesk @loraisa134.

 

Misschien wel handig om dit probleem in de toekomst te voorkomen Standard smile

Jason.png
Bericht 6 van 6 (377 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help