Hello, e

door bosmens007
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hello, e

[ Bewerkt ]
★ Novice

HI,

 

Every time I try to start up Fifa 19 I'm immediately redirected to the Origin start screen again. I tried uninstalling and re-installing origin and the same goes for Fifa19, but the result stays the same :-) Could you please verify this? My serial nr is

 

Many thanks and best regards,

Jo Bosmans

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd. 

Bericht 1 van 4 (222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hello, e

EA SPORTS FC Team

Hallo @bosmens007,

 

Op het Nederlandse forum kunnen we het gewoon in het Nederlands houden hoor Wink

 

Maar geef eens jouw DxDiag, dit probleem komt meestal voor wanneer de PC niet voldoet aan de minimale systeemvereisten.

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png
Bericht 2 van 4 (213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hello, e

★ Novice

Hallo, ok Nederlands dan :-) Ik heb deze Fifa19 al sinds december gespeeld op mijn pc en het werkte zonder problemen. Maar sinds vorige week krijg ik het dus niet meer opgestart. Elke keer als ik het nu opzet dan kom ik na enkele seconden altijd terug op het startscherm van Origin uit. Zoals gezegd heb ik Origin én Fifa19 gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd maar het resultaat blijft hetzelfde. Waar zou dit aan kunnen liggen?

 

Vriendelijke groeten,

Jo

Bericht 3 van 4 (210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hello, e

★★★★★ Expert


Hallo @bosmens007,

Je spel wordt zo snel al afgesloten, nadat je deze probeerde op te starten en zonder dat er nog een foutmelding wordt getoond, terwijl deze kort geleden het nog deed.
Dan kan het zijn dat de spelbestanden beschadigd zijn geraakt, maar ook dat andere software de werking van de Origin cliënt en het spel verhinderd.
Met het opnieuw installeren van zowel Origin cliënt als het spel gaf geen verbetering.

Weet je zeker dat je computer voldoet aan de benodigde systeemeisen, dan kan je proberen om het spel eens te repareren. Rechtsklik op de speltitel in de Origin cliënt en kies voor de optie Repareren.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 4 van 4 (202 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen