Hacked, maar met 'voordeel'?

door 1UC3D
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Hacked, maar met 'voordeel'?

★ Novice

Hallo,

 

Ik ging vandaag inloggen op mijn Origin account, ik werd direct van mijn account afgegooid met een bericht "Je bent al ergens anders ingelogd"
Heb toen snel mijn wachtwoord veranderd en extra beveligingsinstellingen toegevoegd. Vervolgens start ik een spel op en blijken er 9000 "tokens" toegevoegd aan mijn account en een dure auto met alle hoge upgrades (Need for Speed Payback).

Ik heb geen idee wat ik hier mee moet doen, help!

 

Met vriendelijke groet,

Bericht 1 van 2 (274 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Hacked, maar met 'voordeel'?

EA SPORTS FC Team

Hallo @1UC3D,

 

Het is erg goed dat je direct jouw veiligheidsinstellingen hebt aangepast, op deze manier kunnen ze geen verdere schade doen aan jouw account. Zorg er ook voor dat je de aanmeldingsverificatie aan hebt staan, wachtwoord hebt veranderd, backup codes hebt gerefreshed en veiligheidsvraag hebt aangepast. Je kunt ook de vertrouwde apparaten verwijderen vanuit Origin. 

 

De tokens en auto's die je hebt kan je nu gewoon gebruiken, maar je kunt altijd contact opnemen met een EA Help Advisor om te zien of jouw account in orde is. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (363 Weergaven)

Alle reacties

Re: Hacked, maar met 'voordeel'?

EA SPORTS FC Team

Hallo @1UC3D,

 

Het is erg goed dat je direct jouw veiligheidsinstellingen hebt aangepast, op deze manier kunnen ze geen verdere schade doen aan jouw account. Zorg er ook voor dat je de aanmeldingsverificatie aan hebt staan, wachtwoord hebt veranderd, backup codes hebt gerefreshed en veiligheidsvraag hebt aangepast. Je kunt ook de vertrouwde apparaten verwijderen vanuit Origin. 

 

De tokens en auto's die je hebt kan je nu gewoon gebruiken, maar je kunt altijd contact opnemen met een EA Help Advisor om te zien of jouw account in orde is. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (364 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen