Hacked Accounts

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

Hallo allemaal,

 

Ik heb weer een nieuw topic aangemaakt voor FIFA 21 over Hacked Accounts om alle informatie op 1 plaats te houden zodat iedereen hier terecht kan wanneer ze het vermoeden hebben dat het account door iemand anders overgenomen is. 

 

Hopelijk is deze guide een beetje duidelijk, maar als je nog vragen hebt dan kan je ze in dit topi stellen.

 


 

Wat je moet doen als je EA-account gehackt is

 

Wanneer je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit/zat, dan is de eerste stap om het account opnieuw te beveiligen. 

 

 

Spoiler

Als je denkt dat je account is gehackt, maar je kan er nog steeds op inloggen, volg dan de volgende stappen om je account te beveiligen.

  1. Wis je browser-cache.
    • Dit verwijdert de online informatie zoals bijvoorbeeld oude wachtwoorden. 
  2. Kies een nieuw wachtwoord voor je EA-account.
    • Kies een sterk, uniek wachtwoord en gebruik hiervoor een combinatie van letters, cijfers en speciale tekens. 
  3. Stel een nieuw wachtwoord in voor het e-mailadres dat je gebruikt voor je EA-account.
  4. Schakel Aanmeldingsverificatie in als extra beveiligingsstap.
    • Hierdoor krijg je een code toegestuurd om je identiteit mee te verifiëren wanneer vanaf een nieuw apparaat wordt aangemeld met jouw EA-account.

Je account zal weer veilig moeten zijn nadat je deze stappen hebt gevolgd. Hou je account goed in de gaten voor verdachte activiteit en neem contact met ons op wanneer je vermoedt dat er iets niet helemaal in orde is.

 

EN WAT ALS IK EA-GAMES OP CONSOLES SPEEL?

 

Voor de meeste EA-games die je op console speelt, moet je minstens één keer inloggen op je EA-account.

 

Als je console-accounts zijn gekoppeld aan je EA-account, dan is het verstandig om die accounts ook opnieuw te beveiligen. Dit kan het makkelijkst door op je pc in te loggen op je account en de bovenstaande stappen te volgen.

Wat als ik geen toegang meer heb tot mijn account?

 

In dat geval zal je contact op moeten nemen met onze helpdesk. Let er op dat onze Nederlandstalige helpdesk tijdelijk niet te bereiken is, maar dat je nog wel in het Engels een chat kunt beginnen. Dit doe je door op EA Help de regio in te stellen op United States en dan onderstaande stappen te volgen:

 

Spoiler

Klik op Neem contact met ons op boven aan de pagina op EA Help. Hou de volgende informatie bij de hand wanneer je contact met ons opneemt:

 

  1. Het oorspronkelijke e-mailadres van je EA-account
  2. De betreffende gebruikersnamen of console-id's (bijv. Xbox Live gamertags of PlayStation™ Network online-id's) die gekoppeld zijn aan je EA-account
  3. Factuurnummers van games die je gekocht hebt op Origin of productcodes van je games.

Lees ons artikel voor meer informatie als je je niet kan aanmelden op je EA-account.

 

Okay, ik heb weer toegang tot mijn account en ik heb het account beveiligd, wat nu?

 

Je hebt waarschijnlijk nog wat vragen over vermissende spelers of coins, of misschien wil je weten of er nog andere activiteiten waren op jouw account. Neem de informatie in de spoiler door voor wat je nog meer kunt doen.

 

 

Spoiler

Als je met behulp van onze helpdesk toegang tot het account hebt gekregen en het account beveilig is, dan kunnen ze een officieel onderzoek laten instellen naar de vermissende spelers en coins. Let op dat zo'n onderzoek best wel lang kan duren, dus geeft het wat tijd. Je krijgt vanzelf een e-mail met de uitslag van het onderzoek. 

 

Heb je nog geen contact opnemen met onze helpdesk, en je mist een aantal coins/spelers of bent bang dat er andere verdachte activiteiten waren, dan raad ik je aan om dit alsnog te doen.

 

Daarnaast is het ook belangrijk om jouw andere accounts eens na te lopen, mogelijk hebben de andere personen ook toegang tot jouw e-mail adres/PSN Account/Gamertag en het is dan ook aan te raden om eens contact met de helpdesk van deze berijven op te nemen om deze accounts te beveiligen. 

 

Om ervoor te zorgen dat jou EA Account zo veilig mogelijk is, dan kan je de stappen en tips in dit artikel een goed doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-maintain-account-security/

 

Mijn account is nu verbannen door de activiteiten van iemand anders!

 

Gelukkig kan je dit aankaarten bij ons ToS Team, ze kunnen daar alles voor je controleren en je laten weten of deze ban terecht was of niet. 

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/ 

Jason.png
Bericht 2 van 170 (6.426 Weergaven)

Account gehacked

★★★ Newbie

Mijn account is gisteren gehacked. Hij/zij heeft meerdere goede spelers verkocht (kroos,insinge,Alex sando,...) ik denk rond de 200-300k. Dan heeft hij/zij de leage hybrid sbc gedaan. Deze had ik nog niet voltooid. Met die winst er bij veronderstel ik dat hij het geld naar zijn account heeft overgezet. Zie ik ooit mijn coins of spelers terug en de sbc ? ?

Bericht 1 van 170 (6.428 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account gehacked

EA SPORTS FC Team

Ik heb jouw topic even samengevoegd met dit topic @lowiedk. In her eerste bericht vind je alle informatie over wat je kunt doen wanneer je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit en hoe dit op te lossen. 

Jason.png
Bericht 3 van 170 (6.404 Weergaven)
0 Kudos

Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★ Newbie

Beste lezer,

 

De afgelopen maanden ontving ik meermaals mailtjes met beveiligingscode in mijn mail, zonder dat ik deze heb opgevraagd.

Recentelijk kreeg ik een mail van EA dat mijn account is gereset. Nieuwe wachtwoord opvragen is teveel moeite doordat ik niet in mij oude mail kom (gekoppeld aan EA account dat dus niet actief is nu).

 

Om deze reden nieuw EA account gemaakt met mijn actuele mail adres. 

 

Als ik in FIFA 21 wil inloggen met mijn "nieuwe" EA account, krijg ik echter alleen de melding dat mijn "oude" account nog steeds niet actief is.

 

Mijn vraag is dan ook:

Hoe kan ik een nieuw EA account gebruiken zodat ik weer online functies kan gebruiken?

Bericht 4 van 170 (6.354 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

EA SPORTS FC Team
@LJOER92 Ik heb jouw bericht even samengevoegd met het algemene topic hierover.

Aangezien je telkens deze mails krijgt en de gegevens aangepast zijn, dan is het mogelijk dat er iemand anders op jouw account zit. Hoe je dat oplost kan je in het eerste bericht lezen.
Jason.png
Bericht 5 van 170 (6.329 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★★ Apprentice

als je hetzelde paswoord gebruikt als je email . is misschien ook logish 

Bericht 6 van 170 (6.198 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

EA SPORTS FC Team
@revolutionss198 Dat moet je dan ook nooit doen Wink

Geef ook nooit jouw gegevens aan iemand anders en zorg ervoor dat je de inlogverificatie ingeschakeld hebt. Ik heb dit vaak genoeg verkeerd zien gaan wanneer iemand een vriend vertrouwt met de inloggegevens en "zoiets nooit zou doen".
Jason.png
Bericht 7 van 170 (6.186 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★★ Apprentice

ik heb spelers verkocht . ik heb mijn login aan niemand gegeven !!! . misschien werden ze achterhaald. . maar dat is niet mogelijk zeker? binnenkort post ik video waar ik inlog bij iemand anders . en je zal zien hoe simpel het is . bedankt.! 

Bericht 8 van 170 (6.181 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

EA SPORTS FC Team
@revolutionss198 Oh nee ik bedoelde in het algemeen als aanvulling op jouw bericht, niet dat je dit zelf hebt gedaan.
Jason.png
Bericht 9 van 170 (6.166 Weergaven)
0 Kudos

Gehackt fifa21

★★★★ Novice

Vandaag me account leeg geroofd 

Al me spelers zijn verkocht .ea en case gemaakt ...ze zeggen dat ind verdachten inloggen was middags 

.meedere mensen dit mee gemaakt ? .

Ea zegt ook dat me verdwenen spelers terug krijg 

Lets hope so ..hoelang ga zoiets duren ? Bvd 

Bericht 10 van 170 (6.026 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help