Hacked Accounts

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
@weeman87nl,

Als dit al opgestuurd is zul je vanzelf via de mail meer horen. Houd in de gaten dat dit helaas best een tijdje kan duren en dat dit niet voor de komende weekend league opgelost zal zijn.

Had je in de tussentijd al gekeken of je de speler nog terug kon halen via de recovery tool op de web app? Je kunt 5 spelers per maand terug halen die snel verkocht zijn!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 151 van 170 (331 Weergaven)

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice
@EA_Neil Ja heb die andere app op telefoon maar dit gebeurd al vanaf december telkens weer ik had neymar goud salah goud die ook te laat mee toen meer tijd om iedere dag dat te kijken en toen werden ook spelers met waarde snel verkocht 5 x ma waarom beschermen jullie mij niet en dus ook bv me beste onverhandelbare speler niet! Al meerdere malen uit snel verkoop lijst moeten halen
Bericht 152 van 170 (323 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
@weeman87nl,

Zorg ervoor dat je een wachtwoord kiest die je nergens anders gebruikt en jouw twee stap verificatie via of de app of sms instelt voor het geval mensen ook jouw email in kunnen want anders helpt het helaas niet.

Het kan ook helpen jouw console account's wachtwoord opnieuw in te stellen. In principe zou met al deze stappen niemand in jouw account moeten kunnen komen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 153 van 170 (322 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice
@EA_Neil Klopt dit heb ik vanmorge al met ea uit amerika gedaan alles gereset dit kan nu niet meer gebeuren ! Ik heb ook gekeken wie er op me account inlogt toen mbappe record weg ging iemand uit kan niet zien wat ma uit denemarken en telefoon uit zutphen dezelfde tijd dat mbappe verkocht word! Daarna alles gerest! Kom op help me speler terug krijgen thnx
Bericht 154 van 170 (316 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
@weeman87nl,

Helaas zal je het onderzoek even af moeten wachten maar tot die tijd, heb je nog de kans om de speler zelf terug te halen via de web app's recovery voor snel verkochte spelers of had je alle 5 keren al gebruikt deze maand?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 155 van 170 (317 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice
@EA_Neil 5x dezelfde speler die ik niet eens terug wou! Ook niet zelf gedaan! Kun je dat niet 1malig reseten dat 5x herstel weer krijg of 1 van mij part
Bericht 156 van 170 (332 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
@weeman87nl,

Ik ben bang dat wij deze teller niet aan kunnen passen. Het is goed dat je contact opgenomen hebt. Eenmaal onderzocht zul je vanzelf contact krijgen over je missende speler maar dit kan helaas wel een langere tijd duren dankzij een langere wachtrij. Onze excuses hiervoor!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 157 van 170 (331 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice
@EA_Neil aah jeetje nu komen de tots uit beste speler weg niet eens doormezelf maanden wachten! Speel sinds fifa96 ma dit word zo me laatste probeer alles ma de nederlandse ea kan en mag niks dat gaat dus niet werken! Jammer 1700 goals vang je niet zo ff op!
Bericht 158 van 170 (330 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice
@EA_Neil Vind jammer joh zo is de fun ook wel weg ! Zie het als met rocket league ! Bv de Golf speciale auto als je die hebt zou je toch ook gek worden als je week niet online bent en dan weg is ! Zo gaat het met fifa kan toch niet!
Bericht 159 van 170 (327 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
Hey @weeman87nl,

Ik snap dat het vervelend is maar ik ben bang dat ik dit over het forum niet voor je zal kunnen versnellen. Ik hoop dat je snel antwoord krijgt! Uiteraard kun je prima spelen tijdens deze tijd maar ik weet dat het lastiger is zonder deze spelers.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 160 van 170 (326 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help