Re: Hacked Accounts

door Nightpackking
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hacked Accounts

★★★ Newbie

mijn account is juist gehacked.

Al mijn verhandelbare gouden en speciale spelers zijn weg.

En ook mijn 831k coins zijn weg nu nog 130k ongeveer.

Is er een kans dat ik mijn coins en spelers ooit nog terug zie?

Simon

Bericht 71 van 170 (1.292 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
@Simon1357908642 Hey! Sorry om dat te horen.

Heb je al contact opgezocht met de EA Helpdesk?

Het kan goed zijn ook door de rest heen te lezen op de eerste pagina zodat je alle stappen neemt om jouw account veilig te stellen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 72 van 170 (1.287 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Newbie

ik heb mijn wacht woord veranderd en alle plaatsen waar ik niet heb ingelogd op mijn acount op niet te vertrouwen zetten.

Zou u misschien weten of ik mijn spelers/coins nog terug kan krijgen?

Bericht 73 van 170 (1.285 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Newbie
@EA_Neil ik wil gerust wachten tot jullie er klaar mee zijn want mijn team was ongeveer 2 miljoen munten waard.
Bericht 74 van 170 (1.284 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
@Simon1357908642

Dit zal allemaal via de EA Helpdesk geregeld worden. Heb je al contact met hun opgenomen? Zij zullen kijken naar de missende spelers en munten.

Wij zullen je hiermee helaas niet over het forum verder kunnen helpen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 75 van 170 (1.283 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★ Apprentice

Wacht nu al 4 weken. Had destijds een team van 4+ miljoen.. Hoe lang kan t duren

Bericht 76 van 170 (1.221 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Hacked Accounts

★★★ Newbie
@EA_Jason Mijn account is vorige week dinsdag gehackt en ze hebben 1,4 miljoen coins van mijn account afgehaald. Krijg ik die ooit nog terug?
Bericht 77 van 170 (1.205 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★★ Expert
Heb je jouw Origin / EA account dan als eerste al veiliggesteld, @Nightpackking, @ikzetherres? Zie daarvoor: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Hacked-Accounts/m-p/9564341#M228

Nadat je weer toegang hebt gekregen, alles hebt gecontroleerd en verbeterd, zal je contact opnemen met de helpdesk, om te zien wat ze aan de verloren items kunnen doen. Dat verloopt via de Engelstalige chat gaan: https://help.ea.com/en/contact-us/ Zet jouw regio op "United States", alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.

Groetjes.
Bericht 78 van 170 (1.203 Weergaven)

Re: Hacked Accounts

★ Apprentice
@RealSimmor0 Dat heb ik allemaal gedaan. Meerdere keren gebeld en gechat. Zou binnen 2 weken duidelijkheid krijgen, maar wacht inmiddels al 4 weken. Schandalig
Bericht 79 van 170 (1.175 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★★ Expert
Nogmaals contact opnemen met de helpdesk via de Engelstalige chat, hoe het zit met je verloren inhoud, @ikzetherres.

Groetjes.
Bericht 80 van 170 (1.117 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help