Re: Account gehacked

door Simon1357908642
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hacked Accounts

★ Apprentice

Normaal haal ik makkelijk elite en dit jaar al 3x elite 1.. Maar voor mij is het plezier weg als ik niet met mijn normale spelers kan spelen en ook geen spelers kan kopen of verkopen.

 

Vind het ongelooflijk dat ze zoveel mensen zolang kunnen laten wachten

Bericht 61 van 170 (1.346 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice

Bij mij afgelopen week dus precies hetzelfde. Alle verhandelbare spelers met hoge waarde verkocht en 2 spelers aangekocht voor astronomische bedragen. Daarnaast mis ik ook nog +- 500k aan FIFA coins. Online een verzoek ingediend. ben benieuwd

 

 

Bericht 62 van 170 (1.278 Weergaven)

Re: Hacked Accounts

★★ Novice

Bij mij vandaag precies hetzelfde gebeurd tussen 4 en 5. Heb ook verzoek ingediend. Staat dat ze binnen 72 uur reageren.. Ben benieuwd 

Bericht 63 van 170 (1.265 Weergaven)

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

@Ruudfct en @Barssan14, laat even weten hoe het afloopt Standard smile

Jason.png
Bericht 64 van 170 (1.259 Weergaven)

Re: Hacked Accounts

★ Apprentice

Ik ben nu 3 weken verder en heb nog niks van ze vernomen. Wat het nog erger maakt is dat ze niet alle problemen in 1 keer aanpakken.

 

Eerst pakken ze nu de case op voor het deblokkeren van de transfermarkt en vervolgens moet ik een nieuwe case aanmaken om hopelijk mijn spelers/coins terug te krijgen. Ze rekken het net zo lang tot het spel bijna klaar is en dan boeit het toch niemand meer. 

Een vraag voor de andere gedupeerden hier: Hoe is diegene bij jullie op je account gekomen? Bij mij door een verificatiecode te laten verzenden naar een mobiel nummer die niet van mij was. Ik kon helaas alleen de laatste 4 cijfers zien. De code was verzonden naar iemand in Saoedi-Arabie. Verder heb ik ook Arabische mails ontvangen, maar van deze afzender was het ip-adres ergens in Amerika. Daar loopt ie ws ook mee te kloten. 

Bericht 65 van 170 (1.239 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice

Gisteren een mail ontvangen met het verzoek contact op te nemen met de chat helpdesk van EA. Zoals in de mail al werd aangegeven kun je deze bereiken door de taal aan te passen naar ''united kingdom''. Bij het openen van de chatsessie heb ik mijn casenummer als onderwerp ingevuld en er werd vrij snel een chat opgestart.

 

Met de medewerker van EA een aantal stappen doorgelopen om mijn account te beveiligen. De medewerker gaf hierbij al aan dat er verdachte activiteiten rondom de inlog van mijn FUT account waren. De kans was groot dat er een link is tussen de vermissende items/coins/spelers en deze activiteiten. Overigens heb ik zelf nooit mails/sms berichten gehad dat er geprobeerd werd in te loggen vanaf een andere locatie/apparaat.

 

Nadat mijn account opnieuw beveiligd was werd mij gevraagd een lijst op te stellen met de missende items/coins/spelers. Deze lijst heb ik ingediend en er werd toestemming gevraagd of er een FUT account review mocht plaatsvinden. Uiteraard ging ik hiermee akkoord en kreeg ik na enkele minuten wachten het bericht dat er goed nieuws was voor mij en dat de zaak werd doorgestuurd naar een andere afdeling van EA.

 

De medewerker heeft de case aangevuld en mij verzocht om deze case niet te hervatten/aan te passen omdat je dan weer onderaan op de wachtrij komt te staan. Er werd aangeven dat ik de mailbox in de gaten moest houden en dat er weer opnieuw contact met mij zou worden opgenomen. Tot nu toe heb ik er nog vertrouwen in wordt vervolgd.... 

Bericht 66 van 170 (1.225 Weergaven)

Re: Hacked Accounts

★★★ Newbie

Goedendag,

 

3.5 week geleden is mijn account gehackt, team van 1.5miljoen. Na contact me ea werd er gezegd dat ze ernaar zouden kijken en dat het maximaal een week zou duren. Nu 3.5 week later blijven ze zeggen dat ze ermee bezig zijn. Er staat een transferban op het account dus kan niet spelen en heb ook nog steeds geen munten/spelers terug. 

Erg frustrerend aangezien er veel tijd/geld in het account zit, hele slechte service van ea. 

 

 

 

Bericht 67 van 170 (1.136 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★ Apprentice
@fouger90 Heb precies hetzelfde man. Echt ongelooflijk
Bericht 68 van 170 (1.110 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★★ Expert
Eerst dien je jouw EA account veilig te stellen en zodra je weer toegang tot deze hebt, kan je verder kijken wat er aan de schorsing / verbanning of verloren items kan gedaan worden, @ikzetherres, @Ruudfct. @fouger90.
Omdat schorsingen / verbanningen worden afgehandeld door een ander team / afdeling, zal je hiervoor een apart verzoek moeten indienen. De duur hiervan is afhankelijk per geval, als ook de drukte van afgelopen weken.

Groetjes.
Bericht 69 van 170 (1.104 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Account gehacked

★★★ Newbie

mijn account is juist gehacked.

Ik startte het spel juist op en ik zie dat al mijn verhandelbare gouden en speciale spelers weg zijn op mijn fifa 21 account.

Kan ik die ooit nog terugzien?

En zie ik mijn 831k coins ook nog ooit terug op mn eigen account?

Simon

Bericht 70 van 170 (1.067 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help