Re: Hacked Accounts

door ikzetherres
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hacked Accounts

★★★ Newbie
@EA_Jason Men account is gehackt en heb otw odegaard, totw soler, en grimaldo rttf verloren dit was een team die ik had gemaakt omdat men broertje erop speelde hij is nu erg verdrietig
Bericht 51 van 170 (1.075 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★★ Expert
Lees dan hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/secure-hacked-ea-account/ om mee te beginnen, @Kyromnixx. Als je weer toegang hebt tot jouw, veilig gestelde EA Account, zal je de stappen die dient te gaan doen bij een verbanning of schorsing.

Groetjes.
Bericht 52 van 170 (1.057 Weergaven)
0 Kudos

Mijn coins

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? shreyascr7
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 12/19/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 17.15
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? door op mijn account te kijken
Wat gebeurt er? mijn PSN account is gehackt. ik had 840k in die richting. Toen is mijn PSN account gehackt. Vervolgens heeft die gene die mijn account heeft gehackt. Mijn coins op een ander account willen over zetten en toen is mijn account gebanned. Ik ben nu erg teleur gesteld omdat ik door iemand die mijn account heeft gehacked nu al mijn coins kwijt ben.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik wil graag mijn coins terug

ik heb geen foto kunnen maken omdat ik de melding had door geklikt 

Bericht 53 van 170 (928 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Hacked Accounts

★ Apprentice

Beste @EA_Jason ,

 

Vorige week maandag 14-12 is mijn account gehackt en zijn al mijn tradeable spelers van 82+ en al mijn waardevolle consumables verkocht. Hierdoor ben ik ook gebanned van de transfermarkt.

De hacker heeft het via een verificatiecode gedaan want zoals op de foto te zien, is er een verificatiecode naar iemand in Iran gestuurd. 

De wachttijd voordat je duidelijkheid krijgt vind ik absurd lang. Ik ben een verified speler en speel fanatiek de weekend league. Nu heb ik dit weekend met een drama team moeten spelen, wat uiteraard ten koste gaat van mijn prestaties. Hoe kan een bedrijf wat zoveel geld verdiend zo’n slechte service hebben? 

Bijgevoegd heb ik foto’s van mijn team hoe die was en hoe die nu na het hacken is. Zoals je ziet gaat het om tussen de 4 en 5 mil coins wat ik nu kwijt ben😩

 

Denk je dat dit genoeg bewijs is en hoe lang duren dit soort zaken normaal gesproken?

 

Hoor graag van je 

Bericht 54 van 170 (959 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Aanvullende foto's

 

EDIT door EA_Jason: Screenshots met persoonlijke informatie verwijderd. 

Bericht 55 van 170 (959 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Laatste 2

 

EDIT door EA_Jason: Screenshots met persoonlijke informatie verwijderd. 

Bericht 56 van 170 (960 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

Hey @ikzetherres,

 

Dat klinkt niet goed, heb je al de stappen in dit artikel gevolgd en contact opgenomen met onze helpdesk?

Jason.png
Bericht 57 van 170 (944 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★ Apprentice

@EA_Jason  Ja zeker! Vorige week maandag al. Maar hoe lang duurt het over het algemeen dat ze een antwoord geven? Ik heb foto’s bijgevoegd. Wat denk jij dat ze gaan zeggen? 

Bericht 58 van 170 (946 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

Ik heb echt geen idee wat ze zullen zeggen of hoe lang het gaat duren. Dat hangt er echt vanaf wat er op het account gebeurd is en hoe druk ze het hebben. 

 

Hoeveel wins had je in de Weekend League?

Jason.png
Bericht 59 van 170 (944 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

★★★★ Apprentice
@monkrotterdam Ik wacht al sinds 20 november.
Bericht 60 van 170 (942 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help