Re: Hacked Accounts

door revolutionss198
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hacked Accounts

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Speler niet beschikbaar 🤔

 

en de laatste 2 maken alles nog meer bizar .. kreeg ik dit gisteren 3 u voor ik ging bellen.. niemand weer van deze reply .. alles zou toch in dezelfde  case moeten staan ?

ze sturen me van links naar rechts

Bericht 31 van 170 (1.744 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

Dat klopt inderdaad, voor hacked accounts moet je via de chat of telefoon contact opnemen. Als daar aangegeven wordt dat er al een onderzoek loopt, dan is het afwachten.

 

Voor het geschorste account kan je contact opnemen zoals ik hierboven heb aangegeven.

 

Wanneer dat allemaal gedaan is, is het een kwestie van afwachten.

Jason.png
Bericht 32 van 170 (1.725 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice

Bedankt jason !

Bericht 33 van 170 (1.723 Weergaven)

gehackt fifa

★ Novice

Hoi, ik heb vandaag ingelogd op mijn fifa toen ik wilde beginnen met de weekend leauge. tot mijn grote verbazing is mijn teamnaam veranderd naar "icyhooperhac" en al mijn spelers coins zijn weg. ik heb een case gestart  via de mail, maar ik wil eigenlijk graag antwoorden hoe dit mogelijk is. de livechat ben ik de 134ste wachtend. dus dat schiet ook niet op

Bericht 34 van 170 (1.720 Weergaven)
0 Kudos

Coins zijn weg

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Enge-Gwenn
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 06/11/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 19:30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ik had 230k coins staan en die waren opeens weg.
Wat gebeurt er? Ik had 230k coins staan en die waren opeens weg.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou die coins nog moeten hebben!

Ik heb geen beelden

Bericht 35 van 170 (1.653 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Apprentice

ik hoop het met jou

Bericht 36 van 170 (1.697 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

[ Bewerkt ]
★ Novice

@EA_Jason Wat een bedrijf is EA, ik ben er echt helemaal klaar mee. ik ben gehackt. 1.4 miljone coins kwijt. en die helpdesk is al onbereikbaar in het Nederlands. kom ik eindelijk via 1000 omwegen in de livechat terecht. Gewoon netjes mijn probleem uitgelegd, zaak ervan gemaakt. "We HebbEn JuIst GEhanDelD" *snip* NIKS FOUT GEDAAN. en alles is weg ik speel dit spel nooit meer en ik hoop dat heel veel mensen hier mee stoppen. *snip*

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes. 

Bericht 37 van 170 (1.679 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Apprentice

ja jong . ik had er nog voor gewaarschuwd . maar blijkbaar kan het niet of is het niet mogelijk . hoe meer ze er gaan bannen terecht of onterecht . hoe meer problemen er zullen bijkomen . en wie weet hebben ze dan al geen spelers meer.  ik heb vandaag spelers gekocht van anderen aan hoge prijs . die zullen coindistributie aan hun been hebben . en een blokkage op de transfermarkt . lekker toch?

Bericht 38 van 170 (1.662 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Apprentice

als jullie willen geef ik jullie websitelink . zo kan het voor iemand anders ook gaan verkloten 

Bericht 39 van 170 (1.656 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team
Jongens, dit topic gaat over hacked accounts.

Als jullie sancties willen bespreken, dan kan dat in een van de twee topics die bovenaan staan. Houd het on-topic Standard smile
Jason.png
Bericht 40 van 170 (1.655 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help