Re: Hacked Accounts

door Xavi-uhu2k
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Gehacked account , geband transfermarkt

★ Novice

Hallo , je moet ea mailen met het probleem en als hun de niet uit komen krijg je live chat wel engels maar je wors dan geholpen, had ik ook ennu is het door gestuurd naar een afdeling wie de na kijkt. Hopelijk heb je genoeg info nu.

Bericht 21 van 170 (1.142 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehacked account , geband transfermarkt

★★★★ Novice

Heb je al een antwoord

Bericht 22 van 170 (1.137 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehacked account , geband transfermarkt

★★★★ Novice

Goedemorgen EA,

 

Ik speelde zaterdag weekend league potjes nadat ik had gespeeld had ik mn ps4 dichtgedaan en snachts weer open gedaan wanneer ik in fut wou kreeg ik een melding met transfermarkt ban! Voor geen ene reden ik heb ook geen coins overgemaakt of wat anders , ik dacht oke? Hoezo ik heb er veel tijd ingestoken en geld ingestoken en krijg ik dit nu? Ik heb nu al meer dan 200potjes gespeeld heb het eerlijk gespeeld en nog nooit gecheat, Had een hele goede team na de transferban dacht ik oke voor geen ene reden een ban dus had ik gelijk met een van jullie contact opgenomen, jullie hadden een team dedicated die gingen onderzoeken ofzo heb ik nog steeds niks ontvangen dus de volgende dag ik open fifa ging spelen op een nieuwe account van 15:00 tot 16:30 ofzo daarnaa moest ik na werk tijdens de werk rond 18:50 kon ik op companion nog na werk rond 22:30 kwam ik thuis opende ik fifa zie ik dat ik consoleban heb gekregen dus dat ik met geen ene account kan spelen. EERST TRANSFERBAN EN NU CONSOLEBAN wat is dit ea ik ben al 6,5 klant van jullie nog nooit is er zoiets gebeurt ik heb vandaagweer een nieuwe case gemaakt en weer een mailtje gestuurd! Als jullie dit zien unbann me AUB ik heb er echt veel tijd en geld ingestoken is niet leukFrown hier staat ook zoek contact op met ea ik probeer al 3 dage contact optezoeken steeds zeggen ze je krijgt een mail nog steeds niks ontvangen AUB unbann me;(

 

ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk unbannen zodat ik weer verder kan spelen op fut! Graag wacht ik spoedig op een antwoord want dit kan echt niet

 

 

Bericht 23 van 170 (1.136 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehacked account , geband transfermarkt

★★★★★ Expert

Wat je dient te doen als jouw EA / Origin account is gehackt: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/secure-hacked-ea-account/ @ultravakp1210
Hoe je meer informatie kan krijgen over de verbanning of schorsing: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/ @M3HDI_UN4L
Het is niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Nederlandstalige helpdesk, omdat deze gesloten is, @Menno010.
Je kan contact opnemen met de helpdesk via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/


Groetjes.
Bericht 24 van 170 (1.114 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Even mijn verhaal vertellen , want in alle beleefdheid gezegd, ben ENORM pist of op EA!!

 

- zondag (1 november) open ik mijn webapp en zie dat ‘alles’ weg is van high rated Spelers .. had gelukkig niet zo een sterk team op dit moment omdat WL klaar was .. maar nog steeds een mendy , J gomez, walker, Son, martial , allan, pogba, dembele etc (en high rated in club) en rond de 1 miljoen coins..

 

ik ben dus gehackt geweest en gebant vanwege ze denken dat ik coins doorgegeven heb..


sorry admin maar die paswoorden is dikke zever .. ik heb de 2 step login , en ze hebben het gewoon open gedaan .. heb een e-mail alleen voor mijn ps4 en niemand weet dat of wat dan ook! Heb Zelf geen bericht gekregen toen er iemand anders op kwam ! 

dus ik ben even op onderzoek gegaan: 

Ik woon in Thailand en iemand heeft op 28-10 vanuit Parijs ingelogd .. (waarom die pas alles verkocht op 1/11 is mij een raafsel)

 

- ik nam contact op mijn BE of een NL nummer van ea en die zijn idd buiten bereik , dan maar Engels .. 58 min (!!!!) aan de lijn gehangen om toch maar een case op te stellen , om dat te moeten horen dat die case naar een ander departement wordt verstuurd .. EA maakt zoveel geld en kunnen geen Nederlands talige lijn openen , schande !

 

ik zit nu al 72u verbannen van alles, en dit blijkt zomaar te kunnen ??? Ik dacht dat we in een wereld leven dat je schuldig verklaard wordt wanneer er bewijzen zijn!!! Nu zomaar een van zonder onderzoek , want ze gaan direct zien dat ik niks gedaan heb ! 


ik heb al zeker 600€ in fifa 21 gestoken om dan zo behandelen te worden .. 

 

- ik zit al 12 dagen met 600 spelers unassigned (CL kaarten) omdat ik een investering deed en nu is alles mislukt .. zit met 103 ongeopende packs en ik weet niet of ik die kan/mag openen want wie weet doen ze een restore ?


- wie gaat dit allemaal vergoeden en wanneer ??

 

 

dit kan toch gewoon niet ?!!?

Bericht 25 van 170 (1.182 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

Hey @Xavi-uhu2k,

 

Dat klinkt als een behoorlijke ervaring. Het klopt inderdaad dat de NL helpdesk op het moment niet te bereiken is en dat je contact op kunt nemen in het Engels per telefoon of chat. Ik heb al aangekaart dat het enorm zou helpen om een NL chat te hebben.

 

Maar goed, voor de ban kan je contact opnemen met ons ToS team en daar aankaarten dat er iemand anders op jouw account zat door alle gegevens door te geven. Aangezien je dit al aangekaart hebt bij onze helpdesk, vermoed ik dat dit al doorgegeven is. Zo niet, volg dan de stappen in dit artikel:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Over de vermissende spelers en coins, dat moet ook allemaal nagekeken en onderzocht worden door een ander team. Het is voor onze helpdesk niet mogelijk om direct alle spelers weer toe te voegen omdat er een officieel onderzoek gedaan moet worden.

 

Hoe het zit qua een vergoeding en alles, dat durf ik helaas niet te zeggen en dat is iets dat je aan kunt kaarten bij onze helpdesk. 

Jason.png
Bericht 26 van 170 (1.166 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice
@EA_Jason Yes, dit komt redelijk hard aan als je uren per dag al je tijd erin steekt , en plots is alles weg en wordt je nog eens verbannen ook..
ik heb al 2 cases aangemaakt op de EA help, zondag en maandag .. maar nog steeds niks en er staat nog steeds ‘nieuw’, dus ik vermoed dat het zelf nog niet eens bekeken is...

Dus als die ‘departement’ mij unbanned dan moet ik een nieuwe case terug aanmaken over de spelers en de coins die ik kwijt ben ofzo ?

En heb nog een vraag.. zit met ongeveer 100 packs , kan ik deze al openen en gewoon ‘verder’ mn game spelen ? Of kan ik dit beter niet doen voor als ze een onderzoek doen naar de spelers en coins die ik kwijt ben ?
- ook enig idee hoelang dit kan duren deze ban ?

Alvast bedankt voor je tijd

Mvg
Bericht 27 van 170 (1.153 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice

Het @EA_Jason , dit is dus de email

die ik gekregen heb .. kan je hier uit afleiden of het om iets tijdelijk gaat of een ban voor altijd ?

dag 4 nog steeds niks gehoord, echt het hart van in .. 

Bericht 28 van 170 (1.131 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

Lijkt voor altijd @Xavi-uhu2k aangezien eer geen tijdsframe bij staat.

 

Het komt inderdaad hard aan, maar via de link die ik gaf kan je er tegenin gaan en via de helpdesk kan je laten controleren of het mogelijk is om alles weer terug te krijgen.

 

Als alles bij de juiste afdelingen is, is het een kwestie van afwachten.

Jason.png
Bericht 29 van 170 (1.136 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice
@EA_Jason Bedankt voor de reply .
Ja had de cases gemeld bij ea help , en 1 staat in ‘progress’ en andere ‘waiting for player’ (🤔)

Gisteren 2 uren gebeld met 3 verschillende personen (want had disconnect) en ze zien idd dat het een hacker was , maar ze moesten idd afwachten op de beslissingen van de personen die het onderzoeken ..
We hadden al over een restore gesproken en heb mn spelers moeten doorgeven .. dus ik hoop dat alles goed komt !

Tnx Jason
Bericht 30 van 170 (1.131 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help