Re: Hacked Accounts

door monkrotterdam
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice
Vandaag me account leeg geroofd 

Al me spelers zijn verkocht .ea en case gemaakt ...ze zeggen dat ind verdachten inloggen was middags 

.meedere mensen dit mee gemaakt ? .

Ea zegt ook dat me verdwenen spelers terug krijg 

Lets hope so ..hoelang ga zoiets duren ? Bvd 

Bericht 11 van 170 (1.255 Weergaven)

Re: Hacked Accounts

★★★★ Apprentice

ik denk toch enkele weken 

Bericht 12 van 170 (1.282 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice

Lekker dan ..bizar krijg ook alleen maar ea Engeland aan de foon .

Bericht 13 van 170 (1.272 Weergaven)
0 Kudos

Gehacked account , geband transfermarkt

★ Novice

Zojuist ben ik gister geband op de transfermarkt met een gevoel, dat ik gehacked ben want ik kwam thuis uit school en starte voor het eerst mijn fifa 21 op van de dag. Vervolgens kijk ik naar mijn team en zijn op 4 spelers na verkocht en door de coins van de hacker naar zich hebben overgezet en daarom ben ik geband voor de transfermarkt op heel fifa 21 en de klatenservice nemen ook niet op in nederland hopelijk kunnen jullie me informeren hoe en wat.

Bericht 14 van 170 (1.194 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

@monkrotterdam Oh ja dat klopt, NL helpdesk is niet telefonisch of per chat te bereiken wegens de huidige situatie. Ik heb nog even aangekaart dat het enorm handig zou zijn als we een NL chat hebben, maar ik denk niet dat dat eraan zit te komen. 

 

Je kunt dus alleen bellen en chatten in het Engels, misschien ook in andere talen zoals Frans maar ik weet niet of je daar wat aan hebt. 

 

Hoe lang het gaat duren? Het account beveiligen wordt direct aan de telefoon gedaan, maar het terughalen van de spelers kan wel wat langer duren. Het hangt er echt vanaf hoe druk ze het hebben en ik durf hiervoor geen indicatie te geven. 

Jason.png
Bericht 15 van 170 (1.250 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice
@EA_Jason Waarom zo lang .heb 500 euro in game zitten .miljoenen bedrijf maar klantenservice min 1 .is gewoon kwestie van in me account kijken .sws lig de fout bij ea ...moet gewoon niet kunnen dat dit gebeurd.zoiets als beveiliging???
Bericht 16 van 170 (1.246 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

EA SPORTS FC Team

Er zijn meerdere beveiligingsmethodes en het is belangrijk om alles geheim te houden, goede wachtwoorden te gebruiken en dingen zoals de inlogverificatie in te schakelen. 

 

 

Jason.png
Bericht 17 van 170 (1.240 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★ Novice
@EA_Jason allemaal gehad en gedan !
Bericht 18 van 170 (1.235 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehacked account , geband transfermarkt

★★★★ Apprentice

dat noemt men brute pech

Bericht 19 van 170 (1.178 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehacked account , geband transfermarkt

★★★ Newbie
@ultravakp1210 Hee heb het zelfde probleem, waar staat het nummer van de klantenservice of waar kan ik een livechat aangaan?
Bericht 20 van 170 (1.167 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help