Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

door brillenpoetser
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★ Newbie

Heb je een link?

Bericht 141 van 170 (641 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

Bericht 142 van 170 (638 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★★★ Novice

Inmiddels bijna 4 weken verder en nog geen bericht van tos. Dit duurt echt veel te lang 

Bericht 143 van 170 (565 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★★★ Novice

Ondertussen zijn we een maand cerder en nog steeds geen bericht....

 

Wel de laatste dagen een paar keer gezien dat mijn case is geupdate maar nog steeds geen bericht gekregen of zelf iets aam de case gedaan. Wat betekend dit? Want op 3 en 7 april zag ik een update.

Bericht 144 van 170 (501 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★★★ Novice

Nou contact gehad mrt live chat dmv een nieuwe case. Blijkt na 25 dagen de case nog steeds niet in behandeling en staat nog in de wacht....... 

Als ik vraga hou ik mijn geld wat ik in packs heb gestopt terig kan claimen word snel de chag gestopt en gesloten. Ik denk er over om mijn advocaat in te schakelen.

Bericht 145 van 170 (499 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

★★★★★ Novice

Bijna 2 maanden verder en * steeds geen bericht van ea. Hoe kunnen ze spelers zo in de steek laten. Het spel kooo je vior 12 maanden en er zit nog veek geld in ook.........

Bericht 146 van 170 (380 Weergaven)
0 Kudos

Re: Switchen EA account ps4 FIFA 21

Community Manager (retired)
Hey @brillenpoetser,

Ik snap dat dit zeer frustrerend is en allemaal erg lang duurt maar ik ben bang dat wij hier op het forum deze zaken verder niet in kunnen zien noch kunnen versnellen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 147 van 170 (377 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice

Make a chase when you hack ea look at it make a fault make not more chases ! They look at it with weeks so dont worry ! If you right yiu get it back but give time and go keep positive! 

Bericht 148 van 170 (356 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)
Hey @weeman87nl,

Welkom op het Nederlandse forum. Gelieve geen dubbele berichten te maken en je kunt gerust Nederlands praten hier als je dat wilt.

Heb je al contact gezocht?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 149 van 170 (348 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice
@EA_Neil Ja heb vanmorgen met helpdesk usa gechat alles gereset en toen me probleem gestuurd! Gebeld 12 uur moest wachten maar me engels is slecht ! Mbappe record is gisteren uit me club snel verkocht ! En al meerdere malen maanden nu alles gereset en gedaan wat moet wil me speler terug ! Tis me topscoorder 1700 goals meeste met wl dit weekend red ik me wel ma pff nu zie je het nog in bestanden over maand niet dan krijg pas antwoord
Bericht 150 van 170 (345 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help