Re: Hacked Accounts

door SidneySDS
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Gehackt fifa21

★ Novice

@EA_Neil 

 

Dank je wel voor je reactie.

kun jij zeggen of ik nog wel (op redelijk korte termijn, het liefst) een bevestiging kan/ga krijgen dat ik de spelers terug krijg?

Voorlopig moet ik het doen met de verwachting dat het zal gebeuren, ik zou graag zekerheid hebben.

Bericht 91 van 170 (1.431 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

Community Manager (retired)
@JSA428

Helaas zal ik hier geen uiteindelijke uitspraak over kunnen doen want ik kan jouw account niet inkijken maar zoals eerder vermeldt kan dit helaas tot 2-4 weken of langer duren liggende aan hoe druk het is omdat alles handmatig doorgenomen wordt. Ik heb vernomen dat ze sinds kerst helaas best een achterstand op zijn gelopen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 92 van 170 (1.429 Weergaven)
0 Kudos

Mijn account is gehackt!

★★★ Newbie

Beste EA,

 

26 december opende ik mijn account en kwam erachter dat mijn halve team verdwenen was. Ik dacht dat het misschien een bug was, maar voelde al meteen dat dit niet goed was.

Ik zag in mijn snel verkochte items al mijn zwarte kaarten staan en de rest van mijn spelers waar nergens te bekennen. Waarop ik vervolgens heb gebeld met de hulplijn. Bij mijn eerste telefoontje kreeg ik het gevoel dat het snel opgelost zou worden, ook omdat aan de telefoon al gezegd werd dat ze verdachte activiteiten op mijn account zagen. Na 3 weken bel ik weer en nog steeds niks bekend en ik krijg te horen dat ik geduld moet hebben. Het is nu ruim anderhalve maand later. In de tussentijd heb ik 6 á 7 keer gebeld, meerdere e-mails gestuurd (waarop ik geen reactie krijg) maar nog steeds niks. Sterker nog vandaag zag ik dat gisteren mijn case OPGELOST zou zijn. Waarop ik dus vandaag belde om te vragen hoe ik gecompenseerd zou worden. In de tussentijd zijn de spelers minder waard geworden etc. dus ik wist niet helemaal wat jullie plan zou zijn. Het antwoord daarop was dat ze mijn account bekeken hadden en niks verdachts hebben kunnen vinden. Ik ben op z'n zachts gezegd pisnijdig. Veel tijd en geld geïnvesteerd in jullie game en dan dit. Ik wil dat dit opgelost word. Is er A.U.B. een Nederlands medewerker die hier is naar zou kunnen kijken? Ik laat het hier namelijk niet bij. Circa 800.000 aan munten waard is er van me gestolen. (Salah, Kanté, Wijnaldum, Werner, Alisson, Gomez, Ziyech OTW, Icardi RTTF en 5 zwarte kaarten die snel verkocht waren). Uiteraard zijn na 47 dagen wachten deze spelers gezakt in waarde en zullen ze dit niet meer waard zijn..

 

Ik hoor graag van jullie

Bericht 93 van 170 (1.408 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

En daar is het verwachte antwoord van EA!

2 maanden laten wachten en met een voor geprogrammeerde mail reageren. Het is ongelooflijk. Het bewijs wat ik mee gestuurd heb is overduidelijk en ze doen er gewoon niks mee. Hoe kunnen ze in hemelsnaam tijdens de coronaperiode waarin mensen veel meer gamen dan in het normaal, gaan inkorten op klantenservice? Waarom is er geen Nederlandstalige service waarmee je normaal kan communiceren. Schandalig! 

 

Neem aan dat er hier meerdere mensen zijn die dezelfde mail ontvangen hebben? Als je geen e-sporter of streamer bent, ben je blijkbaar kansloos bij EA. 

 

Wat kan ik nu verder nog doen? Ik ga het hier niet bij laten uiteraard. 

 

@EA_Jason  @EA_Neil 

 

 

Bericht 94 van 170 (1.369 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hoe heb jij contact opgenomen met EA? Ik heb hetzelfde probleem. Coins weg. Spelers weg....echt niet cool.


Aangepast door EA_Neil. Gelieve geen scheldwoorden te gebruiken of te proberen het filter te omzeilen.

Bericht 95 van 170 (1.316 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

★★★★★ Expert
Zorg eerst dat jullie de Origin / EA account hebben veiliggesteld en er toegang hebben tot, @Troopy78, @the9fingaaa, @ikzetherres. Een nieuw, sterk (vanaf 15 tekens) en uniek wachtwoord maken. Gegevens nalopen, beveiligingsinstellingen verhogen, een extra e-mail adres toevoegen.
Herhaal dit voor elke andere account, programma, dienst en platform.

Als je een schorsing of verbanning hebt gekregen, dan zal je hiervoor de stappen moeten doen en afwachten op het resultaat, betreft de ontbrekende items.

Als je zeker weet dat je geen schorsing of verbanning hebt gekregen, dien je contact op te nemen met de helpdesk, om te kijken wat zij kunnen doen voor de verdwenen items.
Dat verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/ Zorg dat je regio is ingesteld op Verenigde Staten, alle gegevens invullen en de chat starten in het Engels. Ze zijn geopend van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Nederlandstalige helpdesk is gesloten en niet langer telefonisch bereikbaar.
Dit is ook niet de weg voor een gekregen schorsing of verbanning, want deze worden afgehandeld door een ander team / afdeling. De duur is afhankelijk aan de drukte, feestdagen en per geval. Rustig wachten dus, nadat je de stappen hiervoor hebt gedaan en het zo goed mogelijk ingevulde webformulier hebt ingediend. Meerdere verzoeken indienen of contact opnemen met de helpdesk, zullen weinig tot niks doen.
Vermelde periode van de schorsing of verbanning heeft ook te maken of je nog andere schorsingen of verbanningen hebt openstaan. Als deze allemaal zijn verlopen en hebt nog steeds hetzelfde probleem, dan nogmaals de stappen doorlopen voor een gekregen schorsing of verbanning.

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Hacked-Accounts/m-p/9564341#M228


Verder, EA_Jason is niet langer meer werkzaam bij het Nederlandstalige forumgedeelte.

Dit is een forum en geen helpdesk.


Groetjes.
Bericht 96 van 170 (1.310 Weergaven)
0 Kudos

fut account hacked

★ Novice

beste e.a.

 

mijn fifa 21 account ik gehaked 

op dinsdag avond ging ik inloggen op mijn fut account en zag ik dat mijn verhandelbare  spelers verkocht waren voor een mindere prijs dan dat zij warren 

ik heb mijn account toen opnieuw beveiligt en heb de 2stappen verificatie toe gepast en heb de volgende dag naar e.a. Nederland en België gebeld maar niemand nam op heb een ander nummer gevonden op het internet en belde kreeg ik iemand in het Engels ik zij tegen haar dat mijn Engels niet zo goed was en vroeg voor iemand in het Nederland ze zij het geeft niets  dus heb mijn verhaal verteld ze zij dat ze een onderzoek zouden doen ze vroeg welke spelers weg zijn en ik zij ( Goude kante fut freeze Gossens champion league aligandro Gomez normale ac Milan tomori )  ik weet niet of die vrouw mij heeft verstaan daarna heb voor de zekerheid een verzoek gedaan via de ea help website en tot nu toe heb nog geen reactie mijn vraag is nu wnr krijg ik mijn spelers terug of mijn coins terug aub  die speler heb ik voor 580 k  gekocht op dit moment zijn ze gezakt naar 460k 

zie belage wat de hacker  allemaal heeft gedaan hoop zo snel mogelijk een reactie en hij heeft ook andere spelers gekocht verkocht weet niet wat zij bedoeling  was

 

 

 

 

 

Bericht 97 van 170 (1.165 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★ Novice

Het is alweer een tijd geleden, maar ik heb nog niks gehoord... Wanneer wordt dit opgelost?

Bericht 98 van 170 (1.257 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★★★ Expert
Dat gaat niet vanzelf, @SidneySDS. Zie de stappen die genoemd wordt.
Je dient eerst jouw Origin / EA account veilig te stellen. Als je weer toegang hebt tot jouw Origin / EA account, de gegevens te controleren. Verwijder of wijzig onjuiste gegevens. Beveiligingsinstellingen verhogen. Alternatief e-mail adres toevoegen.
Als je een schorsing of verbanning had daardoor gekregen, dien je daarvoor eerst de stappen te ondernemen. Vervolgens dien je te wachten of je de verloren items kan terugkregen.

Groetjes.
Bericht 99 van 170 (1.251 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

★★★ Novice

Update;
 
Ondertussen een goede week verder.
Wat hebben we geleerd?
 
Voor ea ben je lucht als gewone speler. Uren duurt het om eens binnen te geraken in de live chat, als je dan eindelijk eens de optie krijgt om te chatten is er wonder bij wonder een technisch probleem met de tool die de verdwenen spelers kan vinden. Raar dat altijd op het moment is dat ik in de livechat ben. 
 
Probeer je het via email, dan moet je al zeker niet verwachten dat je geholpen word, nadat ik maandag bevestigde dat ik wel degelijk de eigenaar van het account ben heb ik nog helemaal niets terugvernomen.
 
Telefonisch contact? O neen dat lukt ook niet. Lijn word direct verbroken nadat ik zelf al ging polsen of er geen probleem was met mijn provider. Dus hier kan ik ook al niet binnen geraken.
 
Twitter? Hier heb ik rap antwoord gehad, maar natuurlijk je raad het al, die kunnen mij niet verderhelpen want ik moet contact opnemen met de live chat ( ha ha ha ) 
 
Ik vind dit ronduit belachelijk, ik doe de moeite om mijn account dubbel te beveiligen zelf moet ik op een nieuw apparaat altijd mijn identiteit bevestigen via een authenticator anders kan ik helemaal niet inloggen. Maar toch ben ik gehackt door mensen die inloggen vanuit Rusland waar ik niets van verneem dat een vreemd apparaat inlogd op mijn account?
 
Conclusie, mijn 2.4 m coins zie ik waarschijnlijk nooit meer terug aangezien dat er  na 1 week nog niet eens een case is opgemaakt die het verder gaat onderzoeken, ahnee want de tool werkt niet. EA u kan nog veel leren om klanten want dat zijn we toch wel iets beter te behandelen.  Bijgevoegde afbeeldingen worden ook al niet bekeken dan zouden ze al zien welke spelers ik mis en wat deze waard zijn.
 
Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken!

Bericht 100 van 170 (1.249 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help