Re: Hacked Accounts

door SidneySDS
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hacked Accounts

★★ Novice

Ik ben gister ook gehacked. Al mijn verhandelbare spelers en managers zijn verkocht (ruim 1,5 miljoen) en spelers aangekocht voor de maximale prijs. Spelers op de transferlijst gezet die ik eerst niet had. Waarschijnlijk gekocht voor de max prijs en weer doorverkocht onder de bin prijs. Wachtwoorden ed heb ik meteen veranderd zodra ik erachter kwam.

Wanneer is de helpdesk telefonisch bereikbaar? Het moet namelijk wel zsm worden opgelost. Ik was bezig met de Kaka icon sbc en hoef er nog maar 1 van de 9 te voltooien... 

Bericht 81 van 170 (1.064 Weergaven)
0 Kudos

Re: Hacked Accounts

Community Manager (retired)

@SidneySDS 

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat want dit moet zo snel mogelijk bekeken worden.

Dit is hoe je dit doet:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 82 van 170 (1.046 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

★ Novice

Vanmiddag is mijn account leeggeroofd. 

iemand dit meegemaakt? Wat kan ik doen om m’n spelers terug te krijgen?

Bericht 83 van 170 (997 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

★★★★★ Expert
Zorg dat je jouw Origin / EA account eerst hebt veiliggesteld en er weer toegang hebt, @JSA428. Wachtwoorden gaan wijzigen voor alle accounts, programma's, diensten en platformen. Aansluitend de gegevens nalopen. Alle verouderde en onjuiste gegevens ontdoen.
De beveiligingsinstellingen verhogen, zoals "Aanmeldingsverificatie" inschakelen en een extra e-mail adres invullen.
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Hacked-Accounts/m-p/9564341#M228
Om te kijken wat er gedaan kan worden aan de ontbrekende inhoud, zal je contact opnemen met de helpdesk.
Dat zal gaan via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg ervoor dat jouw regio op "United States" is ingesteld, aansluitend alle gegevens invullen dan.
Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 84 van 170 (995 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

★ Novice

@RealSimmor0 Dank je wel voor je reactie.

ik heb inmiddels via de chat contact gehad met EA. Zij konden inderdaad zien dat er vanuit Iran is ingelogd.

e.e.a. Met de medewerker doorgelopen en als het goed is moet ik mijn content (spelers en munten) weer terugkrijgen. 
Medewerker heeft het doorgezet naar de afdeling die dat moet gaan verzorgen.

Nu maar afwachten hoe lang dat gaat duren. 

Bericht 85 van 170 (991 Weergaven)

Re: Gehackt fifa21

★ Novice

Heb je al iets gehoord? Vannacht ook mijn account gehackt en ben benieuwd of het een beetje vlot gaat. 

Bericht 86 van 170 (943 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

★★★★★ Expert
Je dient zelf de al genoemde stappen hiervoor te gaan ondernemen, @thijsib. Begin met het veiligstellen en weer toegang krijgen tot jouw Origin / EA account.

Schorsingen / verbanningen worden door een ander team / afdeling behandeld.
Je zult helaas daarop moeten wachten, @JSA428. De duur is afhankelijk aan de drukte en verschilt per zaak.

Groetjes.
Bericht 87 van 170 (934 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

Community Manager (retired)
@thijsib @JSA428 ,

Om het transparant te houden en om de juiste verwachtingen te scheppen kan dit ,nadat het account veilig gesteld is en de zaak opgestuurd is, helaas wel tot 2-4 weken of langer duren liggende aan hoe druk het is.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 88 van 170 (930 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

★ Novice

@EA_Neil Dankjewel voor je antwoord. Zou ik eventueel wel gewoon verder kunnen spelen op mijn account weer? Niet dat ik daar nu heel veel zin meer in heb.

Bericht 89 van 170 (927 Weergaven)
0 Kudos

Re: Gehackt fifa21

Community Manager (retired)
@thijsib

Je kunt prima spelen terwijl het onderzoek plaats vindt omdat ze alleen gegevens van het verleden bekijken.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 90 van 170 (923 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help