Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Hack fifa

door gametukki
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Hack fifa

★★★ Newbie

Ben volgens mij gehacked op fifa Xbox one. Veel spelers kwijt. Wat kan ik doen? 

Bericht 1 van 2 (92 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Hack fifa

Community Manager

Hey @gametukki ,

Ik heb jouw discussie even verplaatst naar het Fifa 21 forum.

Sorry om te horen dat het erop lijkt dat iemand op jouw account zat. Niet cool! 

Helaas kunnen wij dit niet voor je op het forum voor je controleren en dient dit zo spoedig mogelijk verder bekeken te worden door onze helpdesk zodat zij kunnen helpen met het herbeveiligen van jouw account en kunnen kijken naar de missende spelers.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat mocht Nederlandse mail geen optie zijn.

Dit is hoe je dit doet:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (77 Weergaven)

Alle reacties

Re: Hack fifa

Community Manager

Hey @gametukki ,

Ik heb jouw discussie even verplaatst naar het Fifa 21 forum.

Sorry om te horen dat het erop lijkt dat iemand op jouw account zat. Niet cool! 

Helaas kunnen wij dit niet voor je op het forum voor je controleren en dient dit zo spoedig mogelijk verder bekeken te worden door onze helpdesk zodat zij kunnen helpen met het herbeveiligen van jouw account en kunnen kijken naar de missende spelers.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat mocht Nederlandse mail geen optie zijn.

Dit is hoe je dit doet:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (78 Weergaven)

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help