Glitch tijdens aftrap, speler blijft vaststaan bij transferkandidaten en toty

door Tank-Hubby171189
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Glitch tijdens aftrap, speler blijft vaststaan bij transferkandidaten en toty

★★★★ Novice

Beste,

 

 

Er spelen de laatste tijd weer wat problemen op:

 

Als ik de aftrap moet nemen tijdens het begin van de wedstrijd of na een tegendoelpunt dan blijft het 5 van de 10x vasthangen en dat kan wel weleens tot 5 minuten zo blijven duren. Dit is voornamelijk op squad battles en draft offline.

 

Bij mijn transferkandidaten staat een speler genaamd Juan Martin Lucero vanuit de Conmebol Libertadores al meer dan drie weken vast dit komt wellicht doordat er een update had plaatsgevonden en na deze update hem niet meer naar mijn club kan sturen.

 

Hoe zit het met de pack kans op een toty of toty-icons? Ik heb niet de minste packs geopend en ik pack ze maar niet. Dat komt nu wel de strot uit en dan krijg je het gevoel staat er op mijn account een blokkade om deze spelers te packen of gebeurd het bewust dat ik niks krijg?

 

 

Groet,

 

Tank-Hubby171189

Bericht 1 van 4 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Glitch tijdens aftrap, speler blijft vaststaan bij transferkandidaten en tot

Community Manager
Hoi @Tank-Hubby171189,

Op welk platform speel je (Xbox/PlayStation/PC enz.), en hoe lang heb je dat probleem met de aftrap? Ik snap natuurlijk dat dat de lol er een beetje af haalt. Het gebeurt alleen in offline drafts en squad battles, en niet online?

Voor het laatste punt; er zijn geen blokkades op accounts die voorkomen dat bepaalde zeldzame spelers worden gepackt. Ze bestaan niet. De kans van een TOTY Icon is erg klein, <1%, maar alle accounts hebben dezelfde kans om een TOTY Icon te krijgen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Glitch tijdens aftrap, speler blijft vaststaan bij transferkandidaten en tot

★★★★ Novice

Hi @EA_QueenBee,

 

Dat is mooi om te weten, alleen zuur dat mijn pack luck aan de lage kant is. Dat frustreert mijn het zeerste vooral als je vrienden het wel voor elkaar krijgen en er al stuk of 5 hebben. Ook al is het maar <1% wat je al aangeeft.

 

Mijn platform waarop ik speel : PlayStation.

Dit probleem speelt al sinds vorig jaar oktober en ik dacht er al even van af te zijn maar het blijft alsmaar terugkomen. Bij online wedstrijden nog niet opgemerkt, wel bij de offline wedstrijden.

 

 

Groetjes,

 

Tank-Hubby171189

Bericht 3 van 4 (304 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Glitch tijdens aftrap, speler blijft vaststaan bij transferkandidaten en tot

Community Manager
@Tank-Hubby171189,

Oh gunst, dus dit heb je al sinds oktober? Gewoon zodat ik niet iets aanraad dat je al hebt geprobeerd, wat heb je allemaal al gedaan om het op te lossen?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help