Generaties

door Ginnyxx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Generaties

★★★★★ Novice
Kunnen jullie iets aan het probleem doen dat mijn generaties (stamboom) niet meer klopt. Vind het namelijk erg jammer dat als een getrouwd stel met pensioen gaat en de stamboom in gaat dat ze niet bij de generatielijn komen waar ze horen te staan. Ik heb vaak het probleem dat de echtgenoot dan een generatie verder gaat inplaats dat die bij de zelfde moet zijn dan de echtgenote. Vind het spel hierdoor minder leuk omdat ik juist speel om een grote generatie te maken die wel klopt uiteraard.
Bericht 1 van 8 (517 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Generaties

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Ginnyxx,

 

We hebben hiervoor een Bug Report op het Engelse forum staan. Ik raad je aan om daar een berichtje achter te laten zodat @Phantomlover1717 ook op de hoogte is. 

 

EDIT: Volgens Phantom is dit mogelijk een andere bug waarvoor je een nieuwe Bug Report voor kunt aanmaken. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 8 (580 Weergaven)

Alle reacties

Re: Generaties

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Ginnyxx,

 

We hebben hiervoor een Bug Report op het Engelse forum staan. Ik raad je aan om daar een berichtje achter te laten zodat @Phantomlover1717 ook op de hoogte is. 

 

EDIT: Volgens Phantom is dit mogelijk een andere bug waarvoor je een nieuwe Bug Report voor kunt aanmaken. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (581 Weergaven)

Re: Generaties

★★★★★ Novice
Oké, zal ik daar eens naar gaan kijken. Bedankt 👍🏻
Bericht 3 van 8 (496 Weergaven)

Re: Generaties

★★★★★ Novice

Wordt er ook nog naar gekeken en geantwoord door @Phantomlover1717 op het engelse forum? Heb in juni al een berichtje geplaats maar nooit antwoord terug gehad, erg jammer ..

Bericht 4 van 8 (415 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Generaties

@Ginnyxx ik heb zojuist een antwoord gegeven op je berichtje in het Engelse bug forum. Heb je berichtje eerder denk ik over het hoofd gezien. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 5 van 8 (405 Weergaven)

Re: Generaties

★★★★★ Novice

Hi @Phantomlover1717

Dankjewel voor het reageren, ja dat kan gebeuren haha dacht doe gewoon weer een berichtje. 

Ik las je bericht op het engelse forum alleen snap ik niet helemaal wat ik moet doen.

Ik moet dus een nieuw bugrapport weer aanmaken net als wat ik deed toen ik de eerste keer iets vroeg? Omdat mijn bericht geen formulier heeft misschien dat jij mij kan vertellen wat ik moet doen zodat ea er naar kan kijken en het opgelost kan worden.

Bericht 6 van 8 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Generaties

Dat klopt, in de tussentijd is er een formulier bij gekomen, daarin vragen ze onder andere informatie over je telefoon en je Player ID. Dat helpt met het onderzoeken van de bug, en uiteindelijk hopelijk ook het oplossen er van! 
Rapporteren op het Engelse bug forum is de beste manier om je bug te laten landen bij de juiste personen. 

 

Dus je mag een nieuw berichtje plaatsen op het bug forum, daar je huidige bericht in plakken en de missende informatie invullen in het formulier.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 7 van 8 (391 Weergaven)

Re: Generaties

★★★★★ Novice

Oke ga ik dat even doen. Dankjewel 👍🏻

Bericht 8 van 8 (384 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help