Geld weg

door klaassenhengelo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geld weg

★★★ Newbie

Hallo net liep de transferlijst vast en had ik op een speler geboden, echter gaf die een foutmelding nu heb ik geen speler en mijn geld weg!! Kan dit nog worden opgelost ?

Bericht 1 van 5 (1.055 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Geld weg

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @klaassenhengelo,

Op dit moment zijn er helaas wat problemen met de FIFA 22 Transfermarkt en Winkel. De teams zijn er van op de hoogte, hopelijk wordt het z.s.m. opgelost.

Mocht je nadat de problemen zijn opgelost nog steeds last hebben van missende coins en een missende speler, raad ik je aan om contact op te nemen met onze live klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (1.045 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geld weg

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @klaassenhengelo,

Op dit moment zijn er helaas wat problemen met de FIFA 22 Transfermarkt en Winkel. De teams zijn er van op de hoogte, hopelijk wordt het z.s.m. opgelost.

Mocht je nadat de problemen zijn opgelost nog steeds last hebben van missende coins en een missende speler, raad ik je aan om contact op te nemen met onze live klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us.

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 5 (1.046 Weergaven)

Re: Geld weg

Community Manager

Hey @klaassenhengelo,

 

Als het goed is, zijn alle problemen opgelost.

 

Zou je eens kunnen kijken of dat je inmiddels je speler hebt ontvangen?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 5 (1.036 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geld weg

★★★ Newbie

Hey @EA_Leeuw ,

 

vannacht had ik weer dit probleem. als je dan contact wel opnemen kan dat niet er wordt alleen doorverwezen naar de communie.

Hoe kan dit opgelost worden ik mis nu 20 k voor een speler die ik nooit gehad heb.

 

Bericht 4 van 5 (786 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geld weg

Community Manager
Hey @pizahamkaas,

Wat probleem had je precies? Dat je niet op de Transfermarkt kon?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help