Geen waypoint(s) in quikplay

door SuPeRMeN_004
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen waypoint(s) in quikplay

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

In quikplay komt geen waypoint dus je weet weet niet waar je heen moet. Word er ook regelmatig uit gegooid ( ook na de patch) misschien eerst voor stabiliteit zorgen en dan dingen toevoegen!!

Bericht 1 van 3 (558 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen waypoint(s) in quikplay

Hero

Er is een gekend probleem waarbij fases in missies niet starten. Het probleem is dat spelers dan het spel verlaten en worden vervangen door andere spelers die de quickplay-functie gebruiken. Daarom dus dat spelers die quickplay kiezen vaak in gebroken sessies terecht komen.

 

Ik meen mij te herinneren dat een recente update dat probleem zou verholpen hebben, maar ik weet het niet zeker.



CCP Hero Banner - Red.png


Bericht 2 van 3 (543 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen waypoint(s) in quikplay

★★★ Newbie

Oke maar dat is ergens logisch dat mensen qwuiten als je niet verder komt want minder logisch is is dat het dan maar met iemand anders opgevuld wordt die dan ook het zelfde probleem krijgt. Ik weet

niet of het gepatcht is , ik hang nog regelmatig vast ben de loot kwijt ( een postmaster oid was handig) en in mijn ogen is dit niet te rechtvaardigen ik heb een halffabricaat gekocht voor een volle prijs.

Bericht 3 van 3 (538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help