Geen verbinding met EA server in Battlefield 1

door H3NN3p
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen verbinding met EA server in Battlefield 1

★★★ Newbie

Beste EA, ik kan sinds vandaag wel verbinding maken met Origin maar geen verbinding maken in Battlefield 1.

 

Eergisteravond is mijn PC tijdens het gamen overhit geraakt en daardoor gecrashed tijdens de game. 

Ik heb de game sindsdien niet meer gespeeld.

 

Na het overhittings probleem aangepakt te hebben besloot ik vanavond weer Battlefield 1 te spelen, maar helaas krijg ik ingame de melding dat ik niet ONLINE kan verbinden.

 

Weet iemand wat er mis kan zijn?

 

Met vriendelijke groet.

Bericht 1 van 4 (1.254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen verbinding met EA server in Battlefield 1

Dag @H3NN3p

 

Er kunnen verschillende redenen zijn dat je BF 1 game geen connectie meer maakt met de BF1 servers. Laat ons even focussen op de gemakkelijk oplossingen.

 

Je kan de volgende opgesomde handelingen uitvoeren:

 

  • Reset even je router. Dit doe je door deze even uit te schakelen. Wacht een twintigtal seconden en schakel hem daarna weer aan.
  • Reset DNS resolver cache door volgende stappen uit te voeren:
    • Hou je Windowstoets ingedrukt en druk op "R" om het Run Dialog scherm te verkrijgen
    • Typ "ipconfig /flushdns" en druk dan op enter (copy paste alles tussen de haakjes in het dialoogvenster)
  • Ledig je origin client cache.
  • Herstel de game: ga naar "mijn spelbibliotheek" en rechtsklik op het spel. Kies daarna kies je "repareren"

Laat maar weten of deze handelingen geholpen hebben.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.272 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geen verbinding met EA server in Battlefield 1

Dag @H3NN3p

 

Er kunnen verschillende redenen zijn dat je BF 1 game geen connectie meer maakt met de BF1 servers. Laat ons even focussen op de gemakkelijk oplossingen.

 

Je kan de volgende opgesomde handelingen uitvoeren:

 

  • Reset even je router. Dit doe je door deze even uit te schakelen. Wacht een twintigtal seconden en schakel hem daarna weer aan.
  • Reset DNS resolver cache door volgende stappen uit te voeren:
    • Hou je Windowstoets ingedrukt en druk op "R" om het Run Dialog scherm te verkrijgen
    • Typ "ipconfig /flushdns" en druk dan op enter (copy paste alles tussen de haakjes in het dialoogvenster)
  • Ledig je origin client cache.
  • Herstel de game: ga naar "mijn spelbibliotheek" en rechtsklik op het spel. Kies daarna kies je "repareren"

Laat maar weten of deze handelingen geholpen hebben.

Bericht 2 van 4 (1.273 Weergaven)

Re: Geen verbinding met EA server in Battlefield 1

★★★★ Novice

van alles geprobeerd, uiteindelijk een vpn gebruikt probleem opgelost, heeft denk ik toch met het ip adres te maken, ik zou zeggen probeer het eens zijn er genoeg die je een paar dagen gratis kan gebruiken succes

Bericht 3 van 4 (880 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen verbinding met EA server in Battlefield 1

★★★★★ Expert
Als je een VPN dient te gaan gebruiken, betekent zeker dat er iets mis is met hoe jouw computer verbinding maakt met het internet, @takijaki.
Dit kan veroorzaakt worden door software en/of hardware bij jouw zelf, als door de internetaanbieder.
Verder dien je rekening mee te houden, dat VPN niet ondersteund wordt door Origin en kan dus voor problemen gaan zorgen.

Zie voor de reacties in dit recente onderwerp, dat door jou werd geplaatst: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/server-battlefield/m-p/8751089#M5041
Is het inmiddels opgelost? Je gaf aan dat het door de verhuizing kwam, overstappen naar een andere internetaanbieder.
Mocht internetaanbieder je deze verkeerde apparatuur hebben geleverd, dan dien je met hun contact opnemen en te gaan zorgen dat er een goede opgelost gaat komen.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (844 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help