Dss

door Ooteboe-EA
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen verbinding EA-SERVERS

★★★ Newbie

Ik probeer FUT te spelen maar kreeg ineens het bericht dat mijn verbinding met de EA-servers is verbroken. Er staat dat ik me weer moet aanmelden voor online functies. Hoe doe ik dat dan?

Bericht 1 van 6 (1.382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wedstrijden gemist

★★★ Newbie

Dankzij storing vanmorgen geen updates kunnen doen voor squadbattles, daardoor Elite 1 gemist.

Bedankt EA, zou fijn zijn als er eens iets gecompenseerd zou worden voor de vele storingen de laatste tijd.

Bericht 2 van 6 (1.400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★ Novice

Gisteren was er een storing wat al heel vervelend was maar het maakte ook het verschil tussen gold 1 en elite 3 wat gaan we hier aan doen het was letterlijk 2 dagen achter elkaar gebeurd

Bericht 3 van 6 (1.386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Waardeloze connectiviteit

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Goededag,

 

Normaliter laat ik het gaan maar vind de compensatie van de "2000 inschrijfpunten" op z'n minst gezegd schandalig!

 

Heel de week netjes mijn SB-wedstrijden gedaan en kon mogelijk hoog eindigen (minimaal elite 1). Nu door het falen aan jullie kant kom ik (en ongetwijfeld vele anderen) tekort op prijzen die we mislopen. 

 

Buiten de SB-wedstrijden was ik ook actief met FUT-champions en ook hierdoor paar x wedstrijden verloren gegaan doordat de EA-servers besloten plat te gaan. 

 

Veel mensen steken er tijd en energie in... we begrijpen allemaal dat het wel eens mis kan gaan. Recht dan je rug, erken je fout en beledig de spelers niet met zo'n waardeloze "tegemoetkoming".

Bericht 4 van 6 (1.388 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

compensatie

★★★ Newbie

beste fifa speel heel me leven al jullie game maar wat er afgelopen weeknd gebeurd is slaat alles jullie liggen er bijna heel het weeeknd uit tijdens de WKL en wat krijg he vervolgens als compensatie 2000?!punten 2000punten die je vervolgens zelf gewoon makkelijk kan halen dit is de compensatie die je krijgt wat gewoon belachelijk is en ik eis gewoon een beter compensatie minimaal een pakketje en geen standaard maar een goeie pakket jullie zorgen ervoor dat wij gamers niet kunnen gamen  wij betalen ons scheel aan internet om vervolgens stank voor dank te krijgen en als kers op de taart 2000 wkl punten die ik nu zometeen al gehaald heb met die ene wedstrijd te winnen je zou je dood moeten schamen tegen over je community zo'n compensatie te geven en ik laat me zeker niet zo makkelijk afkopen dus ik verwacht een goeie compensatie 

 

wacht jullie antwoord af 

Bericht 5 van 6 (1.394 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Dss

★★ Novice

Vanwege de storingen dit weekend was het niet mogelijk om de weekend league af te maken. Hiervoor heeft FIFA dit gecompenseerd met 2000. Nieuwe punten. Dit vind ik een genereus gebaar.

Echter voor het eerst was ik in Squad Battle door gedrongen tot de 1 divisie met als beloning 2 zeldzame pakketten en wat munten.

Door de storing was het niet mogelijk om dit  bij te houden.

Doordat de updates in SB wel doorliepen ben ik dus automatisch terug gevallen in dividsie 2 en heb hiervoor ook een lagere beloning gekregen.

Kan dit ook gecompenseerd worden door mij wel de beloning van 1 divisie toe te kennen.

 

Groet Anton.

 

Bericht 6 van 6 (1.383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help