Geen transferbudget

door RockFanatic78000
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen transferbudget

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? RockFanatic_7800
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - manager
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Jullie kunnen testen of er een limiet van transferbudget is.
Wat gebeurt er? Ik had 2 miljard transferbudget en opeens had ik maar 0. Er komt ook gee geld bij, ik kan dus geen nieuwe spelers kopen of geen contracten verlengen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou gewoon 2 miljard transferbudget moeten hebben omdat ik deze eerlijk heb verdiend door spelers te verkopen

Zoals jullie op de fotot kunnen zien heb ik een wisntmarge van 2 miljard euro maar is mijn transferbudget en salarisbudget 0 euro. Dit klopt niet! Mijn ID is RockFanatic_7800 kunnen jullie dit fixen aub? Alvasg bedankt ! 

Bericht 1 van 2 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen transferbudget

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @RockFanatic78000,

 

Ik heb misschien een idee waardoor dit komt, er is mogelijk een 32 bit integer die een limiet heeft van ongeveer 2 miljard.

 

Dit is het exacte nummer:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/2,147,483,647

 

Als je daar overheen gaat, kan het zijn dat jouw coins terug naar 0 gaan. Kan je misschien bevestigen dat je op een bepaald punt boven dit nummer uit kwam en dat jouw budget opeens weg was?

 

Heb je misschien ook een oudere save waar je terug naar kunt gaan?

Jason.png
Bericht 2 van 2 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help