Geen tekst Tiny Living

door leenniepeennie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Geen tekst Tiny Living

Champion
@RealSimmor0 Op jouw verzoek heb ik de mods en cc even verwijderd en de uitkomst blijft hetzelfde. Zie het eerder bijgevoegde bestand.

Voor jouw informatie ik speel de Sims al meer dan 10 jaar, inmiddels bijna 11 en ik heb het basisspel van de Sims 2, alles van Sims 3 (en onnoemelijk veel extra spullen) alles van Sims 4 en maak gebruik van meer dan 1500 modificaties, extra eigenschappen en carrières.
Inmiddels heb ik ruim 4000 uur Sims 4 erop zitten en heb ongeveer hetzelfde aantal uren in de Sims 3 geïnvesteerd.

Daarnaast bouw ik nog steeds mijn eigen computers en heb in het verleden ook voor veel anderen PC gebouwd en onderhouden.

Tegenwoordig speel ik met een i9 processor, 32 GB RAM, een ADATA SX8200 Pro, 512 GB SSD en 4 aparte Harddisks van ieder 1TB alles natuurlijk op 64 bit op een Windows 10 pro machine.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 21 van 24 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

★★★★ Novice

@RealSimmor0 @Trismagistos @EA_Jason 

 

Bedankt dat jullie zo mee hebben gedacht! Het is inmiddels opgelost :D ik had mijn Origin al sinds ik de Sims 4 heb in het Engels staan en alle packs gedownload terwijl Origin in het Engels stond. Nooit heb ik er een probleem mee gehad, terwijl ik alle packs behalve my first pack stuff heb. Tot nu, blijkbaar wilde hij Tiny Living in het Engels downloaden, want in de SP16 map stond Strings_ENG_US.package ipv Strings_DUT_NL.package. Nu heb ik mijn Origin op Nederlands gezet, de Sims 4 gedeïnstalleerd en geïnstalleerd en nu werkt het! Dus nogmaals bedankt voor jullie hulp Standard smile

Bericht 22 van 24 (291 Weergaven)

Re: Geen tekst Tiny Living

★★★★★ Expert
Om een vergelijking kunnen maken, is het beter dat beiden schoon zijn, @Trismagistos.

Al gebruik je een monster machine van een PC, een klein detail, een instelling of openstaande software kan er toch voor zorgen dat het spel niet werkt.
Als je zo je systeem vermeld, ontbreken er vaak belangrijke zaken. Snelheid en type van de processor? Welk moederbord gebruik je? Videokaart geheugen en type?
Wist je dat er harde schijven bestaan met meer dan 4 TB?

Groetjes.
Bericht 23 van 24 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

EA SPORTS FC Team

@leenniepeennie wrote:

@RealSimmor0 @Trismagistos @EA_Jason 

 

Bedankt dat jullie zo mee hebben gedacht! Het is inmiddels opgelost :D ik had mijn Origin al sinds ik de Sims 4 heb in het Engels staan en alle packs gedownload terwijl Origin in het Engels stond. Nooit heb ik er een probleem mee gehad, terwijl ik alle packs behalve my first pack stuff heb. Tot nu, blijkbaar wilde hij Tiny Living in het Engels downloaden, want in de SP16 map stond Strings_ENG_US.package ipv Strings_DUT_NL.package. Nu heb ik mijn Origin op Nederlands gezet, de Sims 4 gedeïnstalleerd en geïnstalleerd en nu werkt het! Dus nogmaals bedankt voor jullie hulp Standard smile


Dat is inderdaad de oplossing, misschien had ik er ook bij moeten zetten dat Origin in het Nederlands hoort te zijn om het spel in het Nederlands te downloaden Standard smile

Jason.png
Bericht 24 van 24 (262 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help