Re: Geen tekst Tiny Living

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Geen tekst Tiny Living

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Geen problemen aan onze kant @leenniepeennie, de uitbreiding heeft alle informatie in het Nederlands.

 

Aangezien het wel in het Engels werkt, lijkt het mij stug dat het een hardware probleem is. Je hebt ook De Sims 4 map hernoemd, dus er kunnen geen mods/saves/instellingen zijn die dit kunnen veroorzaken. 

 

Heb je al geprobeerd om De Sims 4 en Tiny Living te verwijderen en opnieuw te downloaden in het Nederlands?

 

Ik hoorde ook van een collega dat meerdere keren tussen talen wisselen werkt. 

 

tinyliving1.jpg

 

tinyliving2.jpg

Jason.png
Bericht 11 van 24 (1.016 Weergaven)

Re: Geen tekst Tiny Living

★★★★ Novice

Bedankt voor het checken! Ik ben hem nu opnieuw aan het installeren en als hij het dan niet doet, dan maar zonder tekst. De gameplay doet het, dat is het belangrijkste!

Bericht 12 van 24 (487 Weergaven)

Re: Geen tekst Tiny Living

EA SPORTS FC Team
@leenniepeennie Klopt, maar tekst in het spel hebben zou toch wel handig zijn Wink

Laat even weten of het lukt.
Jason.png
Bericht 13 van 24 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

★★★★ Novice
Spoiler
 

@EA_Jason Het is helaas nog steeds hetzelfde als vóór het opnieuw installeren. Ik weet niet zo goed waar het nog aan kan liggen... maar ik waardeer jullie meedenken wel heel erg!

Bericht 14 van 24 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

EA SPORTS FC Team

Hoe werkt het met het switchen tussen verschillende talen in het spel?

 

Probeer anders eens een aantal keer van NL naar EN te gaan en laat mij weten of dit een verandering geeft. 

Jason.png
Bericht 15 van 24 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

★★★★ Novice

Hoi @EA_Jason,

 

Er komt helaas geen verandering als ik wissel van Engels naar Nederlands. Hij blijft in het Engels wel tekst geven en in het Nederlands niet. Het is een hardnekkig probleem...

Bericht 16 van 24 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

EA SPORTS FC Team
Bericht 17 van 24 (426 Weergaven)

Re: Geen tekst Tiny Living

★★★★ Novice

@EA_Jason Ik heb al die genoemde stappen geprobeerd, maar helaas niets helpt. Alsnog bedankt voor dat draadje want ik lees op de laatste twee pagina's dat meer mensen in andere talen er last van hebben en het niet hersteld krijgen. Lijkt exact hetzelfde probleem als wat ik heb. Ik lees dat het een bug zou kunnen zijn en dat ze het aan de developers zouden doorgeven. Hopelijk kunnen zij iets betekenen!

Bericht 18 van 24 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

[ Bewerkt ]
Champion

@leenniepeennieen @EA_Jason ook ik ervaar geen problemen met eventueel ontbrekende tekst. (Ik speel met cc en mods en daar zal het dus niet aan liggen. Bovendien kan je die gewoon uitschakelen. Misschien dat jij @leenniepeennie een save bestand van jouw laatste probleem kan toevoegen? Dan wil ik wel eens kijken wat ik zoal kan ontdekken. Ook ik heb de Engelse thread gelezen en daaruit kan ik nog steeds niet opmaken dat het een bug is want bij een bug moet iedereen er last van hebben, lijkt mij. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 19 van 24 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tekst Tiny Living

★★★★★ Expert
Had je De Sims 4 nogmaals het spel gerepareerd, nadat je de speltaal terug had gezet van Engels naar Nederlands, @leenniepeennie?

Dat hoeft niet @Trismagistos, slechts een bepaalde aantal spelers kan last hebben van dezelfde bug. Zou je het spel eens kunnen spelen zonder de aangepaste inhoud?

Jullie beide zouden eigenlijk vermelden welke uitbreidingen en aanvullingen jullie gebruiken.


Groetjes.
Bericht 20 van 24 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help