Geen tegenstander gevonden via kabel, wel via WiFi

door Flosse26
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen tegenstander gevonden via kabel, wel via WiFi

★★★ Newbie

Hallo! Ik speelde de laatste tijd online seizoenen gewoon via WiFi maar daarbij haperde de verbinding nogal vaak dus ik dacht ik verbind mijn ps4 met een ethernetkabel rechtstreeks vanaf de modem, helaas kan ik nu geen tegenstanders meer vinden maar dit werkt dus wel met de, lijkt mij, minder goede WiFi verbinding. Heb de ethernet kabel in mijn laptop geprobeerd en daar werkt die wel goed. Weten jullie wat ik hier aan kan doen?! Alvast bedankt! 

Bericht 1 van 4 (590 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen tegenstander gevonden via kabel, wel via WiFi

EA SPORTS FC Team

Hey @Flosse26,

 

Dat is inderdaad een vreemde, spelen via de kabel is veel stabieler en als je via dezelfde router speelt, dan zou het niet voor mogen komen. 

 

Als je via dezelfde router speelt, dan kan je de console een vast IP adres geven en dat IP adres in de router bij DMZ invullen, je kunt er hier meer informatie over vinden:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (535 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geen tegenstander gevonden via kabel, wel via WiFi

EA SPORTS FC Team

Hey @Flosse26,

 

Dat is inderdaad een vreemde, spelen via de kabel is veel stabieler en als je via dezelfde router speelt, dan zou het niet voor mogen komen. 

 

Als je via dezelfde router speelt, dan kan je de console een vast IP adres geven en dat IP adres in de router bij DMZ invullen, je kunt er hier meer informatie over vinden:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

Jason.png
Bericht 2 van 4 (536 Weergaven)

Re: Geen tegenstander gevonden via kabel, wel via WiFi

★★★ Newbie

Bedankt voor je antwoord! Ik heb dit geprobeerd en hierna werkte alles weer perfect! Super bedankt!

Bericht 3 van 4 (507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen tegenstander gevonden via kabel, wel via WiFi

EA SPORTS FC Team
@Flosse26 Perfect! Veel plezier met FIFA Standard smile
Jason.png
Bericht 4 van 4 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help