Geen enkele mail van ea ontvangen

door Haggel1913
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen enkele mail van ea ontvangen

★★★ Newbie

Ik ontvang geen enkele code of mail van ea om mijn account verifieren. Heb alles al geprobeerd, wachtwoorden wijzigen, mails van ea aan te zetten in mijn ea account en ga zo maar door. Wat nu? 

Bericht 1 van 4 (786 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen enkele mail van ea ontvangen

★★★★★ Expert
Dit onderwerp zal meer hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl

Gaat het om een verificatie e-mail voor een kinderaccount, @Haggel1913? Dan ontvangen de gekoppelde volledige EA / Origin account van de ouders / verzorgers deze e-mail berichten.

Zorg dat het juiste e-mail adres is gebruikt.

Controleer of de e-mail berichten soms niet in een andere map zijn terecht gekomen dan je Postvak In, maar in de mappen voor de afhandeling van ongewenste e-mail berichten, meestal "spam" of "junk" genoemd.

Laat de verificatie e-mail nogmaals versturen.

Via een andere manier je proberen aan te melden.

Contact opnemen met de helpdesk, indien dit probleem blijft terugkeren. Via Engelstalige chat, gaat dat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States", aansluitend alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen vervolgens.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (773 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen enkele mail van ea ontvangen

★★★ Newbie

Nee dat is allemaal niet het geval. Ik krijg geen codes, verificatiemails, helemaal niks. Dit word dus naar de helpdesk ben ik bang. Toch bedankt

Bericht 3 van 4 (770 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen enkele mail van ea ontvangen

Community Manager (retired)

Hey @Haggel1913 ,

 

Sorry om te horen dat je ze niet meer binnen krijgt. Ik heb de discussie inderdaad even overgezet naar het Origin gedeelte. Vaak ligt dit aan een ouder email of zul je even de twee stap verificatie om moeten zetten naar bijvoorbeeld jouw telefoon via sms (gratis) door het gebruik van een secundaire mail waar de helpdesk mee kan helpen.

 

Is het sindsdien gelukt?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (706 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen