Re: Geen eigen muziek in dr sims 4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen eigen muziek in dr sims 4

★★★ Newbie

Hallo.

 

Kan iemand mij helpen. 

Ik wil heel graag mijn eigen muziek in de sims 4 luisteren op de radio. Maar ik hoor niks ik kan de muziek wel in het mapje zetten. Maar in het spel hoor ik niks. 

 

Help me#

Bericht 1 van 3 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Geen eigen muziek in dr sims 4

EA SPORTS FC Team

Hey @AngeliinaaaVdv,

 

Om muziek te kunnen luisten via de radio, hoort je .mp3's te gebruiken met een max bitrate van 320kbit/s, in welke map heb je de muziek gestopt?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (369 Weergaven)

Re: Geen eigen muziek in dr sims 4

Champion

@AngeliinaaaVdv  ik reageer ook nog even op jouw vraag en op de opmerking/vraag van @EA_Jason EA_Jason. 
Als je de muziek (die je naar mp3 hebt geconverteerd -daar heb je een programma of app voor nodig) plaatst in de map 'Custom Music' van de map: *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4 dan verschijnen de nummers vanzelf in de spel optie map van de Sims zie het plaatje.

 

Schermafbeelding 2020-09-16 192512.png

 

Je kan dan kiezen of je de bestaande muziek wilt behouden of niet. Vink aan voor de muziek die je wil behouden. de rest zal je ook niet meer horen. Ik heb voor alle muziekstations die de Sims radios hebben een aantal nummers. Let wel op dat je daardoor meer van je computer vraagt en dat dit niet kan als je computer net voldoet aan de minimale systeemeisen.

Je pc moet dan zeker voldoen aan de aanbevolen systeemeisen voor de Sims 4:  https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (364 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help