Geen Zeemerminstaart zichtbaar

door FattedBard12
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen Zeemerminstaart zichtbaar

★★★ Newbie

Goedeavond,

 

Mijn zeemerminstaart is niet zichtbaar.

Sims4 al gerepareerd en cache verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Geen succes.

Is er een ander oplossing hiervoor beschikbaar?

 

Groet,

 

Robert

Bericht 1 van 5 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen Zeemerminstaart zichtbaar

Champion
@FattedBard12 Je schrijft dat je het spel al hebt gerepareerd en de cache hebt geleegd. Dus daar kan het niet aan liggen.

Maak je gebruik van Modificaties? Deze en ander Custom Content veroorzaken nogal wat problemen met de Zeemeerminstaarten. Ook bepaalde aangepaste bikinis en badpakken kunnen de door jou omschreven problemen opleveren.

Als je al je modificaties verwijdert; Dat doe je door de inhoud van de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods even in een andere map op je bureaublad te plaatsen. En dan het spel opnieuw test. Hopelijke kan het daarmee worden opgelost.

In de Engelse taal-versie van Answers HQ is hier een heel deel aan gewijd. De simpelste oplossing is met je Sim naar een spiegel gaan en haar/hem een make-over te geven en opnieuw de Zeemeerminstaart te geven.
Als dat allemaal niet lukt en je hebt geen problemen met de Engelse taal, kijk dan eens in deze thread: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/Mermaid-scales-and-tails-not-showing-up-while-swimming...
Crinrict heeft een werkende oplossing voor het probleem.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (284 Weergaven)

Alle reacties

Re: Geen Zeemerminstaart zichtbaar

★★★★★ Expert
Hallo @FattedBard12,

De volledige basisstappen nagelopen? De Sims 4 map in je Documenten\Electronic Arts\" hernoemd voordat je deze 2 acties had gedaan?

Al eens met een andere Sim of huishouden geprobeerd? Alle benodigde acties gedaan? Wel de juiste opties gebruikt? Is je Sim wel op de juiste locatie? (Zoals in het water)


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen Zeemerminstaart zichtbaar

Champion
@FattedBard12 Je schrijft dat je het spel al hebt gerepareerd en de cache hebt geleegd. Dus daar kan het niet aan liggen.

Maak je gebruik van Modificaties? Deze en ander Custom Content veroorzaken nogal wat problemen met de Zeemeerminstaarten. Ook bepaalde aangepaste bikinis en badpakken kunnen de door jou omschreven problemen opleveren.

Als je al je modificaties verwijdert; Dat doe je door de inhoud van de map Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods even in een andere map op je bureaublad te plaatsen. En dan het spel opnieuw test. Hopelijke kan het daarmee worden opgelost.

In de Engelse taal-versie van Answers HQ is hier een heel deel aan gewijd. De simpelste oplossing is met je Sim naar een spiegel gaan en haar/hem een make-over te geven en opnieuw de Zeemeerminstaart te geven.
Als dat allemaal niet lukt en je hebt geen problemen met de Engelse taal, kijk dan eens in deze thread: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/Mermaid-scales-and-tails-not-showing-up-while-swimming...
Crinrict heeft een werkende oplossing voor het probleem.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (285 Weergaven)

Re: Geen Zeemerminstaart zichtbaar

★★★ Newbie

Bedankt. Gelukt!!

Bericht 4 van 5 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen Zeemerminstaart zichtbaar

Champion
@FattedBard12 Graag gedaan! Nog heel veel speelplezier. Standard smile

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help