Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Gedurfd schot

door Mrajax2015
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gedurfd schot

★★★ Novice

Hoe maak je een gedurfd schot?

Bericht 1 van 11 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedurfd schot

★★★★★ Apprentice
@Mrajax2015 gedurfd schot, of hard geplaatst schot? (LB + RB + schieten)
Bericht 2 van 11 (434 Weergaven)

[ Bewerkt ]
★★★★★ Apprentice

@Mrajax2015volgens mij LT met schieten, alleen heb ik dat geprobeerd, is ook een filmpje van gemaakt, zelfs op wereldklasse, maar niet goedgekeurd.

Inmiddels 3x gescoord met die "rabona"techniek, maar 1x gezien als gedurfd schot. Gaat de laatste tijd wel vaker mis bij EA Standard smile

Bericht 3 van 11 (423 Weergaven)

★★★★★ Apprentice

vandaag ook op legendarisch gescoord met die rabona, maar weer pakt hij hem niet. Hoop dat EA snel met de oplossing komt.

Bericht 4 van 11 (410 Weergaven)

Community Manager

Hey @Mrajax2015 ,

Is het gelukt na de tips van @mjc7180 ?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 11 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Apprentice
@EA_Neil Ik heb wel 30+ goals gemaakt (lang leve de Icon-Swaps) met L2+O , maar hij telde er precies 0.

Overigens kreeg ik geen Rabona trap zoals @mjc7180 maar ‘gewoon’ een hard hoog schot.

Iemand een tip?
Bericht 6 van 11 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey allemaal,

We hebben dit door gestuurd naar het game team omdat we meer klachten krijgen hierover en ze zijn een kijkje aan het nemen. Omdat niet iedereen hier problemen mee lijkt te hebben hier nog wat andere tips die het waard zijn te proberen:

1. Gebruik een speler met de flair trait, dit zorgt ervoor dat deze gedurfde schoten minder kans hebben te falen. Dit zou moeten helpen om ze te laten registreren.
  2. Probeer eens een andere speler, het liefste eentje met deze trait
  3. Waar mogelijk, neem de bal in plaats van hem meteen erin te schieten, schop hem omhoog en schiet het gedurfde schot zodat het geen voorzet is.
  4. Zorg ervoor dat je dubbel checked dat je op minimaal professioneel speelt en dat je het schot de juiste manier neemt (L2 + circle of LT + B liggende aan console)
  5. Probeer een andere squad/opstelling:
  • Ga naar jouw opstellingen in FUT
  • Maak een nieuwe opstelling (mag dezelfde zijn) en maak die actief
  • Verwijder de voorgaande actieve opstelling (nooit de club, alleen de opstelling)
  • Ga terug naar het hoofdmenu van Fifa 21
  • Ga naar de opties > profiel > verwijder en verwijder FUT Squad Update 1
  • Start het spel opnieuw op en ga naar FUT en probeer het nogmaals

We zijn aan het onderzoeken maar we hebben het gevoel dat hij inconsistent is bij het registreren (het schot kan namelijk ook falen) wat dit mogelijk een lastigere doelstelling maakt dan het lijkt. 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 11 (319 Weergaven)

★ Apprentice
@EA_Neil Gelukt! Het balletje opwippen met R3 en afmaken met L2+O deed het hem volgens mij. Dat is namelijk het enige dat ik dit keer anders deed en nu registreerde hij de schoten wel.

Bedankt!
Bericht 8 van 11 (307 Weergaven)

Community Manager
@maurice_n83,

Ik zag de tip ergens anders voorbij komen dus ik ben blij dat dat helpt!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 11 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Fifa 21ultimate

★★ Novice

Bij die doelstellingen moet ik een gedurfd schot maken maar hoe doe je dat want L2 en rondje heb ik al gedaan maar dat doet tie nie

Kunnen jullie mij helpen

Bericht 10 van 11 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help