Gedisconnect na het winnen van de finale..

door Dante199171
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Gedisconnect na het winnen van de finale..

★★★ Newbie

Ik heb zojuist de finale van de WK mode gewonnen. Ik zat leuk naar het aflsluitingsfilmpje te kijken waar de trofee werd uitgereikt en toen werd ik eruit gegooid en heb nu geen rewards gekregen... waar slaat dit op? Ik heb die finale gewoon gewonnen!

Bericht 1 van 3 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Gedisconnect na het winnen van de finale..

Community Manager (retired)

Hey @Dante199171 @West-GummyBear

 

Dat is inderdaad geen leuke ervaring, voornamelijk als je hard aan het winnen bent en je trofee in handbereik hebt. Helaas hebben wij geen mogelijkheid deze matches terug te halen of de uitslag aan te passen.

 

Mocht dit vaker gebeuren wil ik je graag vragen om te kijken of er stappen zijn op de volgende pagina die je nog niet geprobeerd hebt: 

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (405 Weergaven)

Alle reacties

Re: Gedisconnect na het winnen van de finale..

★★★ Newbie

  1. @Dante199171  schreef:

    Ik heb zojuist de finale van de WK mode gewonnen. Ik zat leuk naar het aflsluitingsfilmpje te kijken waar de trofee werd uitgereikt en toen werd ik eruit gegooid en heb nu geen rewards gekregen... waar slaat dit op? Ik heb die finale gewoon gewonnen!


    Ik heb het zelfde gekregen maar dan in de kwartfinale, alle goals en punten zijn weg en krijg zelfs nog een melding dat ik heb opgegeven 
Bericht 2 van 3 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gedisconnect na het winnen van de finale..

Community Manager (retired)

Hey @Dante199171 @West-GummyBear

 

Dat is inderdaad geen leuke ervaring, voornamelijk als je hard aan het winnen bent en je trofee in handbereik hebt. Helaas hebben wij geen mogelijkheid deze matches terug te halen of de uitslag aan te passen.

 

Mocht dit vaker gebeuren wil ik je graag vragen om te kijken of er stappen zijn op de volgende pagina die je nog niet geprobeerd hebt: 

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

Neil.png
Bericht 3 van 3 (406 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help