Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: Gameplay is zeer traag rond 16:00 uur

door danielitosss
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gameplay is zeer traag rond 16:00 uur

★★★ Newbie

Heel veel vertraging en trage gameplay.

Elke dag vanaf ongeveer 1600 uur zijn de wedstrijden die ik in Division Rivals opstart nauwelijks te bespelen.

Spelers staan stil, dribbelen gaat super houterig, passes gaan alle kanten op, animaties slaan nergens op. Dit zijn enkele voorbeelden van de hele aparte dingen die plaatsvinden vanaf ongeveer 1600 uur elke dag. (In het weekend is dit bij praktisch elke wedstrijd op praktisch elk tijdstip) 

Ja, ik gebruik een goedwerkende internetkabel, ja mijn internet is goed en nee bij andere spellen heb ik geen last van dit probleem. 

Ik wil graag een uitleg met waarom dit probleem zich zo vaak voor doet. (ook in andere versies fifa) Ook zou ik graag een uitleg willen met extra informatie over hoe ik dit zelf iets beter kan maken eventueel. (Ik ben namelijk een betalende klant en ik vind dat dat mijn goed recht is)

Alvast bedankt

Bericht 1 van 10 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

Hey @berjan23 ,

Sorry om te horen dat je hier elke keer rond 4 uur last van krijgt en in het weekend altijd dit probleem ondervind. Dat het om een specifiek tijdstip gaat klinkt het toch een beetje als een probleem waarbij de connectie mogelijk bezwaard wordt rond dit tijdstip of meer gebruikt wordt in het huis of de omgeving. Heb je hetzelfde probleem als je bijvoorbeeld speelt via een 4G hotspot (alleen om te testen en alleen als je ongelimiteerd toegang hebt)? 

Als je een kijkje neemt op https://help.ea.com/nl/ea-connection-quality-report/ en dan kijkt in jouw wedstrijdgeschiedenis, wat zegt dit over jouw wedstrijden voor en na 16:00?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 10 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@berjan23 k heb dit ook aan de hand elke week keer op keer uit het niets de gameplay super slow!
Bericht 3 van 10 (195 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @danielitosss,

Ik zal hier even reageren in plaats van jouw andere discussie zodat we geen dubbele discussies hebben. Net als ik hierboven gemeld heb klinkt dit als een probleem dat mogelijk te maken heeft met de provider of jouw omgeving waar misschien heviger gebruik gemaakt wordt van het internet.

Hoe ziet de wedstrijdgeschiedenis eruit voor jou en is dit overdag op de weekenden hetzelfde ook alleen na 4 uur ook op de weekend dagen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 10 (190 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Van Maandag tem Woensdag heb ik er geen problemen mee endan meestal vanaf donderdag begint dat. Ik ben al van deze ochtend 09.00u Rivals aan spelen en heb er nog steeds last van.. zo kan ik onmogelijk weekend league spelen..

Nu gisteren rond 22.00u was het 1 match terug beter en meteen de volgende was het weer van dat.

Bericht 5 van 10 (184 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@danielitosss,

Zie je hier iets van terug via de tool die hierboven gepost is voor de matches of zien ze er allemaal gelijk uit qua statistieken op de online tool?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 10 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Check bijlage

Bericht 7 van 10 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@danielitosss,

Buiten kleine packet loss ziet dat er inderdaad goed uit. Hoe ziet dit eruit per wedstrijd onder de wedstrijd geschiedenis als je kijkt naar een wedstrijd waar alles heel traag is?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 10 (168 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Dat is het net alles staat op geweldig..

Maar ik voel gwn aan mijn spelers dat de gameplay veel trager is dan voordien...

Een pass duurt een eeuwigheid voor ze aankomt.

Een speler doen bewegen is alsof ik een frigo verzet... van die dingen..

Dezelfde spelers

Dezelfde tactics/opstelling

Ik snap er niets van.

Bericht 9 van 10 (158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@danielitosss,

Ik kan aan onze kant in principe niks vinden wat dit kan veroorzaken. Dat het op specifieke tijden begint geeft vaak het signaal dat dit provider specifiek is.

Ik weet niet of je toevallig een hotspot hebt met 4G om dit te testen om te zien of dit enig verschil maakt? Niet ideaal voor gamen maar kan soms goed zijn om mee te testen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 10 (152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-dualentitle-promo-splash

Naar een next-gen console upgraden

Heb je een fysieke gamedisc maar een console zonder schijfstation? Gebruik ons webformulier.

Meer bekijken op EA Help

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help