Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

door 6Maxime6
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste,

 

ik heb een tijd geleden enkele Sims 4 paketten gekocht via Origin, maar nu zijn ze plots weg uit mijn spel. Ook op Origin staan ze gemarkeerd als 'niet in bezit'.

Ik kan toch maar moeilijk de spellen kwijt zijn? Heb ze gewoon betaald via PayPal. Gisteren heb ik er nochtans mee gespeeld..

Het gaat over de pakketten Wellnessdag en Uit Eten.

Fitnessaccesoires heb ik die dag ook aangekocht op dezelfde manier, maar die blijft gewoon wel in mijn bezit.

 

Toen ik het probleem ging melden zag ik ook dat mijn account is geschorst??

Snap er niks van.

 

In bijlage zijn trouwens de screenshots te vinden van het betaalbewijs.

 

Bedankt!

 

Edit door EA_Jason: Accountgevoelige informatie verwijderd.

Bericht 1 van 7 (2.798 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

EA SPORTS FC Team

Hey @6Maxime6,

 

Neem telefonisch contact op met onze helpdesk:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (2.881 Weergaven)

Alle reacties

Re: Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

EA SPORTS FC Team

Hey @6Maxime6,

 

Neem telefonisch contact op met onze helpdesk:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 7 (2.882 Weergaven)

Re: Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

★★★ Newbie

Beste

 

Ik heb een eind geleden mijn sims 4 spel geïnstalleerd (met een nieuwe disc). Deze heeft lange tijd gewerkt.

Vandaag merk ik echter dat mijn spel verdwenen is van op Origin. Bij het opnieuw invoeren van de productcode, krijg ik melding dat deze al geactiveerd is.

Wat moet ik doen?

 

Met vriendelijke groet

 

Silke 

Bericht 3 van 7 (2.631 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

★★★★★ Expert


Je had beter een nieuwe vraag kunnen aanmaken @Silketjuu, aangezien dit over het basisspel gaat en al een tijdje geleden dat op dit onderwerp werd gereageerd.

De productcode kan slechts maar eenmalig worden geregistreerd. Dus het is niet zo vreemd dat je deze melding dan ziet verschijnen.

Is je spel verdwenen uit de spelbibliotheek van de Origin cliënt, dan dien te controleren:
  • Dat je met de juiste EA / Origin account bent ingelogd.
  • Alle filters in de spelbibliotheek verwijderd zijn die het spel zouden kunnen verbergen.
  • Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
  • Zorg dat je verbonden bent met het internet en de werking niet verhinderd worden door nog onnodige draaiende software. Als bepaalde instellingen, zoals Gebruikersaccountbeheer.
  • Mocht dit niet helpen, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk.
    De telefoonnummers staan eerder vermeld. Je kan ook een terugbel verzoek indienen.

Laat je nog weten of je het gelukt is?

Groetjes.


Bericht 4 van 7 (2.624 Weergaven)

Re: Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

★★★ Newbie

Dus alles en iedereen ( lees verwijder andere blokkerende software ) krijgt de schuld behalve EA .

 

Hoe kan iets waar men voor betaald heeft zo makkelijk verdwijnen. Het is bij ons ook gelukt, om het te laten verdwijnen. Online gekocht.

En omdat EA de boel niet voor elkaar heeft, kan ik weer ergens mijn code op gaan zoeken.

dan zou je zeggen doe dan Steam. Naaahhh is ook niet wat, maar die raken geen productcodes kwijt.

Alles heeft zijn voor en na delen, en waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Maar de neus optrekken en alles de schuld geven behalve je eigen pakket is toch wel erg naïef.

Jou pakket geeft weer wat er in geprogrammeerd wordt. it aint rocket sience.

 

helaas wel een uit verleden bewezen EA reactie en instelling. Vroeger was EA een perfecte toko ( 1992 - 2008 ) maar het wordt ook helaas weer rap minder. tijd om er iets aan te doen nu het nog kan.

precies de reden dat ik geen Battlefield meer aanschaf.. bij 3 ben ik opgehouden. de arrogantie ten top.

Dit is uiteraard niet persoonlijk bedoeld, maar gericht op het bedrijf. mijn excuus als je daar werkt.

 

Bericht 5 van 7 (2.114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

EA SPORTS FC Team

Hey @CaTaLiSaToR_NL,

 

Spellen en uitbreidingen kunnen niet zomaar van jouw account verdwijnen, wat ben je exact kwijtgeraakt en hoe ben je dit kwijtgeraakt?

 

Ik bedoel als je iets niet kunt vinden, dan helpen we je graag verder om alles weer terug te vinden via onze helpdesk. 

 

Laat dus even weten wat je kwijt bent en sinds wanneer en we gaan ernaar kijken.

Jason.png
Bericht 6 van 7 (2.048 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gamepakketten verdwenen en verwijderd, wel aangekocht op origin

★★★★★ Expert
Origin is een heel ander dienst en programma, dan Steam en zal dus ook anders werken, @CaTaLiSaToR_NL.
Bepaalde software heeft invloed op het installeren, bijwerken en wijzigen van systeeminstellingen.
Mocht er 1 of meerdere spellen zijn verdwenen, dan kan je de eerder genoemde stappen eens doornemen. Veelal kunnen die je helpen ze terug te krijgen.
Anders dien je contact te gaan opnemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat.
https://help.ea.com/en/contact-us/new/


Groetjes.
Bericht 7 van 7 (1.957 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help