Re: Game sluit zichzelf af bij starten wedstrijd

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game sluit zichzelf af bij starten wedstrijd

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:PC
Wat is jouw gamertag/PSN ID? ivohoornweg010
In welk speltype gebeurde dit? Aftrap
In welk deel van het speltype? Classic Match
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? De game sluit zichzelf af op het moment dat ik een wedstrijd wil starten. Dit gebeurt in zowel manager mode als in aftrap.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De wedstrijd zou moeten starten.

Mijn game crasht zonder een waarschuwing elke keer dat ik een wedstrijd wil starten. 

Het maakt niet uit of het in carriëre, online of vriendschappelijk is. Alles werkt normaal tot het moment dat ik de wedstrijd wil starten. De gehele applicatie sluit af en ik heb geen idee wat het is. Wat wel opvallend is, is dat het probleem zich sinds de laatste update voordoet.

 

Graag hoor ik jullie reactie over wat ik kan doen om dit te fixen.

Ivo Hoornweg

Bericht 1 van 2 (707 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game sluit zichzelf af bij starten wedstrijd

EA SPORTS FC Team

Hey @ivohoornweg010,

 

Voor dit soort problemen kan ik als eerste aanraden om FIFA 20 via Origin te repareren. Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op FIFA 20 te klikken en dan voor Repareren kiezen.;

 

Daarna kan je ook nog de cache van Origin legen zoals hier te lezen is:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

 

Als dat niet werkt, dan kan het zijn dat er een programma FIFA 20 tegenwerkt. Dat is te testen door een Schone Start van Windows uit te voeren. Werkt het dan wel? Dan kan je 1 voor 1 jouw programma's opstarten om te zien welke het probleem veroorzaakt. 

 

Laat even weten of het helpt. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help