Re: Game loopt vast bij Izzy

door Ginnyxx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game loopt vast bij Izzy

★★★ Newbie
Sinds enkele dagen kan ik geen creaties van Izzy meer verwijderen (bij uiterlijk veranderen - izzy’s creaties). Het spel loopt dan vast en crasht. Ik kan ook geen nieuwe kleding meer maken aangezien mijn ces inventaris vol zit. Wat kan ik hieraan doen?
Bericht 1 van 16 (1.224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

EA SPORTS FC Team

Hey @Glittertje,

 

Op het moment is er niets aan te doen en raad ik je aan om geen creaties van Izzy op dit moment te verwijderen.

 

We zijn ervan op de hoogte dat dit problemen geeft en we werken hard aan een oplossing.

 

Mijn excuses voor het ongemak. 

Jason.png
Bericht 2 van 16 (1.209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

★★★★★ Novice
Ik heb het probleem dat ik izzy's creaties niet meer in kan komen als ik nieuwe kleding wil aantrekken als ik die gekregen heb via zijn winkel. Het spel loopt dan vast en moet ik het weer opnieuw opstarten. Kunnen jullie dit verhelpen zodat ik ook weer creaties aan kan trekken bij mijn sims ?

Ook heb ik het probleem dat mijn stamboom niet meer klopt van mijn sims. De generaties zijn niet wat ze moeten zijn, de echtgenoten slaan een generatie over waardoor ze niet bij hun echtgenoten staan. Is dit ook op te lossen door jullie ? Vind het spel op deze manier minder leuk en overweeg om het zelfs niet meer te spelen omdat het niet meer klopt zoals het hoort te zijn.
Bericht 3 van 16 (1.180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

EA SPORTS FC Team

@Ginnyxx

 

Ik heb het nog even voor je nagekeken maar ik kan geen problemen vinden met dat het spel vastloopt wanneer je Izzy's kleding aan wilt trekken. 

 

Laten we voor de zekerheid wat proberen:

 

- Sluit de app en start jouw telefoon/tablet opnieuw op

- Als je het spel gelinkt hebt aan een account kan je het spel opnieuw installeren

 

Jason.png
Bericht 4 van 16 (1.176 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

★★★★★ Novice
Ja ik heb de game als een keer verwijderd en opnieuw gedownload maar het probleem blijft bij mij dat ik geen kledij g kan aantrekken van izzy. Als ik daar op klik om naar de kleding toe te gaan loopt het spel vast en moet ik het opnieuw aanzetten
Bericht 5 van 16 (1.171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

★★★★★ Novice
Zoals je op de foto kunt zien loopt het spel vast
Bericht 6 van 16 (1.164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

EA SPORTS FC Team

Dat is inderdaad niet goed, vooral als je het spel al opnieuw hebt geinstalleerd. 

 

Wat je kunt doen is contact opnemen met onze helpdesk (dit kan via het spel zelf) en je kunt vragen of ze het spel terug kunnen zetten naar een ouder opgeslagen spel. Hierdoor verlies je de vooruitgang tussen wanneer de kleding van Izzy voor het laatst werkte en nu. 

Jason.png
Bericht 7 van 16 (1.146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

★★★★★ Novice
Dat is de enige manier ? Is er geen ander manier om het op te lossen ?
Dan laat ik het wel zitten. Beetje zonde van alle tijd die er in zit, is denk ik al een paar weken geleden
Bericht 8 van 16 (1.141 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

EA SPORTS FC Team

Ik heb het erover gehad met andere collega's maar dit blijkt de enige manier te zijn.

 

Wat je nog wel kunt proberen is om De Sims Mobile op een andere telefoon/tablet te spelen om te zien of je dan hetzelfde probleem hebt.  Zo kunnen we namelijk zeker weten of het aan jouw account ligt of dat er een probleem elders is. 

Jason.png
Bericht 9 van 16 (1.136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game loopt vast bij Izzy

★★★★★ Novice
Oké, zal binnenkort wel even checken op een ander systeem of het probleem blijft en anders houdt het op. Ga niet min tijd weggooien voor die kelding dan maar geen creaties meer ....
Bericht 10 van 16 (1.124 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help