Re: Game crasht zonder foutmelding

door XTRA-Larsiano
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Game crasht zonder foutmelding

★ Novice

Al een week of twee heb ik problemen met BfV. Vaak als ik het spel speel crasht het midden tijdens een match. Zo'n crash gebeurt als volgt: ik zit gewoon wat te spelen en opeens hangt het beeld vast, gaat al het geluid weg behalve één geluid (bijvoorbeeld een geweer blijft doorschieten of een tank blijft rijden) en vervolgens gaat dat ook weg waarna de game opeens afsluit. Als ik tijdens deze crash iets doe met mijn scroll wiel, dan hoor ik in keer een soort van piep (klinkt net als morse code.) Ik heb van alles geprobeerd: cache wissen, origin bestanden 'repareren', origin opnieuw installeren, CCleaner gebruiken en nog wat. Maar niks helpt of nou ja... het werkte iedere keer voor een gamesessie (soms wat meer) maar de gamesessie daarna crashte het gewoon weer. Voor als het nodig is doe ik ook het 'msinfo' file hier er bij. Als iemand iets weet dat kan helpen, dan zou ik daar graag van horen.

Bericht 1 van 2 (652 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Game crasht zonder foutmelding

Champion (Retired)

Ik heb dit probleem ook gehad deze week en bij mij was het de oplossing om handmatig de nieuwste Nvidia driver te installeren via een "schone installatie"-en zonder Geforce Expirience. Blijkbaar heeft MS een nieuwe NV driver (Windows Update 421.65) in een auto-update uitgerold die al het geheugen gebruikt tot hij gaat haperen en dan crashed als er niks meer over is.

 

Als dat het niet is zouden er nog een aantal redenen kunnen zijn zoals: Slechte chipset software drivers (of USB) of slechte voeding (kabel connectie) of ernstige stof ophoping in videokaart- of CPU- koeler bv..

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (640 Weergaven)

Alle reacties

Re: Game crasht zonder foutmelding

Champion (Retired)

Ik heb dit probleem ook gehad deze week en bij mij was het de oplossing om handmatig de nieuwste Nvidia driver te installeren via een "schone installatie"-en zonder Geforce Expirience. Blijkbaar heeft MS een nieuwe NV driver (Windows Update 421.65) in een auto-update uitgerold die al het geheugen gebruikt tot hij gaat haperen en dan crashed als er niks meer over is.

 

Als dat het niet is zouden er nog een aantal redenen kunnen zijn zoals: Slechte chipset software drivers (of USB) of slechte voeding (kabel connectie) of ernstige stof ophoping in videokaart- of CPU- koeler bv..

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 2 van 2 (641 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help