Game crash pc

door samdude5
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Game crash pc

EA SPORTS FC Team

Top, dan hoort alles in orde te zijn Standard smile

 

Wanneer in CM heb je dit probleem exact? Is dit nadat de eerste transfer window gesloten is?

Jason.png
Bericht 11 van 15 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crash pc

★★ Novice

Verschilt heel veel als ik het opstart en in de hoofdmenu can CM  zit en sluit dan af  soms kan ik een wedstrijd spelen en sluit dan ook af  maar in speler carriere werkt het perfzct  ennis nog steeds niets opgelost xs

Bericht 12 van 15 (196 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crash pc

EA SPORTS FC Team

Ik ben er wel van op de hoogte dat er wat problemen zijn met het spel dat crasht na de transferwindow. We werken aan een oplossing hiervoor.

 

Heb je hetzelfde probleem met een nieuwe save?

Jason.png
Bericht 13 van 15 (189 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crash pc

★★ Novice

Ja  dus hoop dat het met de volgende update opgelost is 

Bericht 14 van 15 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crash pc

EA SPORTS FC Team

In deze patch niet, check hier de notes over Career Mode:

 

Addressed the following issues:

 

  • Sometimes the game would hang after checking the Mail Inbox immediately after the transfer window deadline day ended.
  • Some Traits had a blank icon on the Attributes panel of the Squad HUB.
    • The Traits impacted by this were the Traits that were added to the Front End in the previous title update.
    • This issue was visual only.
  • The Playmaker GTN Scouting Instruction no longer has the (CPU AI Only) tag on it.
    • This was a visual only issue caused by a Traits change in a previous title update.

https://fifaforums.easports.com/en/discussion/421849/fifa-title-update-23rd-october#latest

Jason.png
Bericht 15 van 15 (168 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help