Game crach sims 4

door SYLVANA1992
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game crach sims 4

★★★ Newbie

Mede simmers! 

 

Mijn game crashes steeds! Het is heel vaag. Ik denk niet dat dit komt door de laatste update. 

 

De familie waar ik mee speelde was ook best groot qua stamboom. Ik weet niet of dit er wat mee te maken kan hebben. 

 

Het zit zo. In sims tijd rond 21:00 open ik het spel en precies 23:20 crashes het spel. Je ziet het in eerste instantie niet maar de klok staat stil alles beweegt wel gewoon maar ik kan op niks klikken. Me sims staan ook gewoon stil en staan wat om zich heen te kijken. Ik kan ze geen opdrachten geven. Ik heb dit zeker 20 min laten doorlopen en het spel doet gewoon niks meer. 

 

Van alles al gedaan! 

 

*repareren bij orgin 

*caches weg halen

*sims in ander kavel zetten 

*opnieuw opstarten 

 

Ik weet het gewoon echt niet meer. 

Ik heb wel een ander spel geladen en gewoon een random sims gemaakt. Deze loopt tot nu toe goed en loopt niet vast. 

 

Kan het dan toch zijn dat me familie/ stamboom te groot is ? Ik zou echt heel graag deze familie namelijk willen houden!🙏🙏

Bericht 1 van 6 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crach sims 4

Champion
@SYLVANA1992 Waarschijnlijk heb je last van een bug. Met de laatste update is er ook een probleem geslopen in het spel en datgene dat jij omschrijft, lijkt er verdacht veel op.
Zou je voor mij een screenshot willen maken van de inhoud van de map Saves? Als je met Windows speelt vind je die map hier: Documents\Electronic Arts\De Sims 4\saves.
Maak dan ajb een screenshot van de nieuwste saves. Als het het Vadertje-Winter-probleem blijkt te zijn zal ik je er stapsgewijs doorheen loodsen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (405 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crach sims 4

★★★ Newbie

@Trismagistos oke.. ja ik heb wel soms gehad dat die vast liep met idd het winter feest. Hopelijk kan je me helpen 

Bericht 3 van 6 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crach sims 4

Champion

@SYLVANA1992  Voordat ik begin wil ik voor de zekerheid even weten met hoeveel Sims je op dit moment speelt. Je beschrijft dat je een stamboom hebt, zijn al die Sims nog in leven of zitten daar ook overledenen bij en/of geesten. Als je met maximaal 8 levende Sims speelt geldt de oplossing ook zeker voor jou.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crach sims 4

★★★★★ Expert
Is het inmiddels nog gelukt, @SYLVANA1992? Zo niet, doe eens de volledige basisstappen.
Als het normaal werkt met een nieuw aangemaakte Sim / huishouden, dan ligt het probleem ergens in die andere Sim / huishouden.

Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Plaats je DxDiag informatie bij je reactie, opgeslagen in een tekstbestand: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 5 van 6 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game crach sims 4

Champion

@SYLVANA1992 Inmiddels zijn er nieuwe updates van De Sims 4 geweest en is het vadertje-winter probleem opgelost als je de nieuwe updates ophaalt dan zal jouw spel een nieuw versienummer hebben. In de patchupdate van 7 december is dat probleem opgelost. Hier lees je wat er precies is veranderd: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-notes-dec-07-2020 

Daarna is er nog een kleine aanpassing aan de genen gedaan en komt het versie nummer nu uit op: PC: 1.69.59.1020 / Mac: 1.69.59.1220 en voor de Console: versie 1.36. 

als het goed is kan je jouw spel weer gewoon voortzetten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help