Re: Galerij verdwenen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Galerij verdwenen

★ Novice

Hoi, ik heb al een tijdje een probleem met sims 4. 

Ik kon op een gegeven moment het spel niet meer opstarten. Uiteindelijk is dit wel weer gelukt, maar ik heb naar aanleiding van een youtube filmpje wel wat onderdelen in Electronic Arts van mijn Mac weggegooid. Sindsdien staat er niets meer in de galerij. Mijn eigen huizen wel nog, maar niet meer alle online huizen en huishoudens. Dit vind ik toch wel erg jammer, dus ik vraag me af of iemand weet hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Standard smile

Groetjes

Bericht 1 van 5 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij verdwenen

★★★★★ Expert
Heb je het spel ontdaan van alle aangepaste inhoud, basisstappen opgevolgd en gecontroleerd dat je de laatste versie van De Sims 4 gebruikt, @Belinneke?

Als je een kind account van EA hebt en/of "De Sims 4: Legacy Editie" gebruikt, dan zullen de online functies niet meer beschikbaar zijn.

Wil je die toch gaan gebruiken, dan dien je te zorgen dat je platform voldoet aan de benodigde systeemeisen van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Is je platform wel echt volledig bijgewerkt?: https://support.apple.com/nl-nl/HT201541


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (356 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij verdwenen

★ Novice

Hoi @RealSimmor0 Dank voor je antwoord! Ik heb in Electronic Arts inderdaad twee keer legacy edition staan en een keer de gewone. Kan ik de legacy edition weggooien?

Bericht 3 van 5 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij verdwenen

[ Bewerkt ]
★ Novice

De systeemeisen kloppen volgens mij wel gewoon. (Foto in Bijlage)

 

Ik zit even te kijken en alle moneycheats. zoals motherlode, doen het ook niet meer. Misschien een ander probleem, maar misschien komt het hier wel door?

Bericht 4 van 5 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij verdwenen

★★★★★ Expert
Heb je al genoemde suggesties in mijn eerdere reactie gedaan, @Belinneke?

Zomaar onderdelen verwijderen, kan een oorzaak zijn, dat De Sims 4 niet normaal meer werkt. Had je wel eerst een reservekopie hiervan gemaakt?
Meestal worden dit soort problemen veroorzaakt door het gebruik van aangepaste inhoud. Door de basisstappen te gaan doen, geeft vaak dan ook beter resultaat.


Het vermelde serienummer kan je beter weghalen.


Voordat je start dien je De Sims 4 en de Origin cliënt, net als alle andere Origin spellen volledig hebben afgesloten.
Cache van de Origin cliënt leegmaken.
https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Alle mappen in je Documenten\Electronic Arts\ hernoemen die "Sims 4" en/of "Sims4" als naam hebben.
Zorg dat je verbonden ben met het internet, gebruik bij voorkeur een bekabelde internetverbinding.
Nagaan dat de Origin cliënt niet geblokkeerd / gehinderd wordt door andere software en internettoegang krijgt / heeft.
Dan de Origin cliënt weer starten en je aanmelden als dar gevraagd wordt.
Ga naar je spelbibliotheek, rechtsklik op De Sims 4 en dan de optie "Repareren" kiezen.
Wacht totdat het reparatieproces klaar is.
Nogmaals rechtsklikken op De Sims 4 en dan de optie "Update game" kiezen. Voltooi deze actie.


Als je "De Sims 4: Legacy Editie" moet gebruiken, dan zal je platform niet voldoen aan de benodigde systeemeisen van De Sims 4. Dan heb je ook geen Galerij.


Groetjes.
Bericht 5 van 5 (293 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help