Re: Frustraties over de game: Weekend league, Moreel van de spelers, Packs

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Frustraties over de game: Weekend league, Moreel van de spelers, Packs

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Beste EA,

 

Ik heb er bewust niets van gezegd de afgelopen tijd, maar nu is de maat vol! Heb gebeurt me bij 1 of 2 wedstrijden per WL dat er een verbinding wegvalt en ik mijn Win verlies.

AUB regel dit want ik ben het nu echt wel zat. En zulk soort dingen worden ook niet gecompenseerd met packs oid! Het spel gaat zo kapot en ik zit nu dus ook te overwegen na 9 FIFA's om te stoppen met FIFA te kopen.

Een tweede punt wat mij opvalt is dat het mentale aspect veel te groot is in FIFA 19 en FIFA 20. Speler kunnen geen fatsoenlijke paas meer  geven of een simpele balrol doen. Hierdoor is het spel niet te bespelen en alleen maar super frustrerend.

 

Ik weet ook niet of het aan mijn account licht maar in elke pack krijg je de spelers die dramatisch zijn en on acceptabel slecht zijn! 

 

Ik ben een fanatiek FIFA speler maar dit spel gaat de afgrond in en ik zie zowel op youtube als om me heen dat de frustraties over de gameplay heel groot worden en dat eigenlijk het spel zoveel slechter is dan voorgaande spelen. Dit vind ik persoonlijk gewoon jammer aangezien FIFA mijn all time favourite game is die er is! maar ik vind het gewoon niet meer leuk om dit te spelen! Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen want dit kan zo echt niet langer!

 

Met Vriendelijke Groet,

(Waterpolo_boy888)

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke gegevens verwijderd.

Bericht 1 van 3 (724 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Frustraties over de game: Weekend league, Moreel van de spelers, Packs

EA SPORTS FC Team

Hey @waterpoloboy888,

 

Disconnects kunnen natuurlijk af en toe voorkomen, misschien dat er iets mis gaat in het thuisnetwerk, dat de ISP's wat overbeleast zijn omdat iedereen vanuit huis werkt, of er is een storing aan onze kant. Ook wij kunnen beinvloed worden doordat er nu meer mensen kunnen gaan spelen omdat iedereen thuisblijft.

 

Wat ik je wel kan aanraden, dat dat je jouw thuisnetwerk in ieder geval optimaal ingesteld hebt door deze aanpassingen te maken:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

 

Over het passen, ik zie hier meer feedback over en ik vraag op het moment hiet voorbeelden van in de vorm van filmpjes.

 

Mocht je denken dat er een bug is, doordat de passen in de laaste secondes opeens naar iemand anders gaan, dan zie ik graag een filmpje van je.

 

Als het gewoon feedback is, dan top, ik zal het doorgeven Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 3 (688 Weergaven)
0 Kudos

Re: Frustraties over de game: Weekend league, Moreel van de spelers, Packs

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_Jason Haha, iemand klaagt over 1a2 games die op miraculeule wijze worden 'disconnect' en jij gaat standaard knip en plak tekstjes van een Faq paaken over zn thuisnetwerk,, 14 x 50k pack en alleen 1 x 85+ pupke ontvangen, in heb net de fifa21 disk van 7hoog laten frisbeeën.

NOOIT MEER FIFA KOPEN
En die youtubers maar voor duizenden euros packs kopen

 

Aangepast door EA_Neil. Gelieve op de woordkeuze te letten.

Bericht 3 van 3 (625 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help