Freelance werk werkt niet

door Nickertown
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Freelance werk werkt niet

★★★ Novice

Zodra ik alles doe voor mijn freelance tasks, en ze allemaal checked zijn, gebeurt er niets. Dit gebeurd bij iedere freelance kant. Ik doe alle tasks, en dan gebeurd er niets. Wat kan ik hier aan doen? Ik speel vanilla.

Bericht 4 van 14 (1.342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Freelance werk werkt niet

EA SPORTS FC Team

We zijn dit op het moment aan het onderzoeken, er zijn meerdere rapporten binnen gekomen en we gaan eens kijken wat er aan de hand is.

 

@Trismagistos @Nickertown @RealSimmor0 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 14 (1.292 Weergaven)

Alle reacties

Freelance werk werkt niet

★★★ Novice

Hi, ik begon een freelancer met computerwerk, maar iedere keer als ik de gig helemaal doe, alle tasks etc. Kan ik het nergens versturen naar de client. Ik zie nergens staan waar of hoe ik dit moet doen. Heb overal gekeken. Geen mods of iets dergelijks. Ik speel vanilla.

Bericht 1 van 14 (1.359 Weergaven)

Re: Freelance werk werkt niet

Champion
@Nickertown Heb je ook in de inventaris van jouw Sim gekeken? Meestal kan je de afgeronde opdrachten ook vinden in de inventaris van je Sim. Als je daar op klikt zou de optie: 'naar de klant sturen' moeten verschijnen.
Bij bepaalde opdrachten kan je dat ook via de computer doen en zelf ook via je Sim.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 14 (1.350 Weergaven)

Re: Freelance werk werkt niet

★★★ Novice

Yes, ik heb letterlijk overal gekeken, inventaris, computer, sim zelf, noem het maar op. Stel dat ik bijvoorbeeld een spreadsheet moet maken. Ik doe alle taken volledig, Ze worden ook aangevinkt. Maar zodra ik die allemaal gedaan heb, kan ik letterlijk niets doen om het te versturen of iets dergelijks. Heb ook een probleem ontdenkt met als ik een schilderij moet maken bvb. Alles volgens de taken, die zie ik wel in mijn inventaris, dan stuur ik die naar de klant. Maar dan komt mijn sim terug met het schilderij en dan weer niets. Geen hints die ik krijg, niets. Weet niet wat ik verkeerd doe.

Bericht 3 van 14 (1.346 Weergaven)

Re: Freelance werk werkt niet

★★★★★ Expert
Hetzelfde als je met een ander, nieuw aangemaakte Sim / huishouden probeert, @Nickertown?
Mocht je de basisstappen nog niet hebben gedaan, begin daarmee dan. Ontdoe je spel van alle aangepaste inhoud (ook wel "modificaties" genoemd), vervolgens repareer je De Sims 4 via de Origin cliënt. Dat doe je door rechts te klikken op De Sims 4 in de spelbibliotheek, om vervolgens de optie "Repareren" kiezen.
Beschik je ook over de laatste spelversie?

Groetjes.
Bericht 5 van 14 (1.339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Freelance werk werkt niet

Champion
@Nickertown Heeft je Sim de juiste vaardigheden en vaardigheidsniveaus voor de freelance opdrachten? Want ook die zijn belangrijk voor het voltooien van de taken. Ook is het belangrijk dat je Sim de juiste gemoedstoestand heeft om promotie te kunnen maken.
Kan je misschien een screenshot mee sturen en de situatie wat meer verduidelijken. Dan kunnen we je beter helpen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 14 (1.336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Freelance werk werkt niet

Bericht 7 van 14 (1.329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Freelance werk werkt niet

Champion
@Nickertown Heb je Crinrict ook jouw save file gestuurd? Zoals je ziet wordt er aan gewerkt door hem en door SheriGr. Dus dan zal je even geduld moeten hebben voordat er een oplossing wordt gevonden.
In de tussentijd kan je het beste even een andere 'werkkring' zoeken.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 14 (1.324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Freelance werk werkt niet

EA SPORTS FC Team

We zijn dit op het moment aan het onderzoeken, er zijn meerdere rapporten binnen gekomen en we gaan eens kijken wat er aan de hand is.

 

@Trismagistos @Nickertown @RealSimmor0 

Jason.png
Bericht 9 van 14 (1.293 Weergaven)

Re: Freelance werk werkt niet

★★★ Newbie

Beste EA, ik heb sinds enkele dagen ecolife aangeschaft - na bijna een jaar geen sims gespeeld te hebben - en speel nu de freelance carriere (kaarsen, kleden etc maken), maar na het volbrengen van alle taken (en een prikbord notificatie dat het goedgekeurd is) gebeurt er niets: geen betaling en zelfs ná de deadline blijft de klus staan... Exact zoals in september gerapporteerd is (en ik ruim een jaar terug ook al als probleem had). Wanneer wordt deze bug "gerepareerd?"

Bericht 10 van 14 (967 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help