Re: Fraude

door elfuego42046
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fraude

★ Novice

Ik haal de laatste 5 weken altijd goud 2 of minsten goud 3. Vandaag speelde ik mijn laatste 15 matchen. De laats 5 waren zo gescriped als iets. Had 3 dubbel zoveel kansen maar mocht maar niet scoren 5 keer paal om kat op open doel met mensen met minsten 85 finishing. Dit Kan toch niet. Dan mijn voorplaats pot morts er nog 2 winnen en dan zou ik na al die scripting along goud 3 halen. Maar helaas was 1 ste helft weer hetzelfde, gescript en kwam 2-0 achter. Dan 2de helft sla het om naar 3-2. Nog geen 5 min in-game na aftrap van mijn tegenstander wordt ik gedisconect en ja ik speel op kabel en heb goed internet dus daar ligt het niet aan. En negeer dit bericht niet want dat is wat jullie willen doen het probleem niet durven aanpakken of zelfs toegeven.

Shame on You

Share dit en comment als jullie ook zo iets hebben ervaren en deel je eigen verhaal over de fantastische WL. 

Bericht 1 van 3 (146 Weergaven)

Re: Fraude

★ Guide

EA doet het altijd voorkomen als het niet aan hun spel of swrvers ligt...maar altijd externe oorzaken.luisteren naar de community doen ze amper tot niet.dus waarom zouden we ng rapporteren????

 

On topic: ook ik ervaarde de laatste 10 potten van mijn weekendleague hetzelfde euvel,waar ook ng eens bijkomt dat als ik naar rechts mik om te passen de bal ineens naar de linkerkant gepaast word,de keeper die ballen in eigen doel kopt ipv weg. ..ai spelers die overtredingen begaan en rood pakken in eigen strafschopgebied,,zuivere tackle die als rood bestempeld word enz. Loop naar voren en bij passeerbeweging de bal gewoon laten liggen ipv meenemen etc... 

Bericht 2 van 3 (128 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fraude

[ Bewerkt ]
★★ Novice

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes. 

Bericht 3 van 3 (93 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help