Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstelling

door BennyWithofs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★★★ Newbie

Jaa dat wel..

Bericht 11 van 17 (810 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

EA SPORTS FC Team

In dat geval gaat het waarschijnlijk alleen om de spelers die in jouw actieve selectie staan. Probeer de spelers eerst uit jouw actieve selectie te halen en het daarna via de apps te proberen.

 

Anders zit er niets op dan het via het spel zelf te doen. 

Jason.png
Bericht 12 van 17 (806 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★★★ Newbie

precies hetzelfde via IOS app. Kan selectie niet veranderen / spelers toevoegen of verwijderen. Transfermarkt werkt niet na behoren. 

Bericht 13 van 17 (751 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

Community Manager (retired)
@Marco050 Sorry om dat te horen Marco!

Kun je kijken of je na de volgende stappen wel je selectie aan kunt passen en weer alles goed kunt gebruiken? Deze stappen zullen in-game gemaakt moeten worden.

1. Ga naar jouw opstellingen in FUT
2. Maak een nieuwe opstelling (mag dezelfde zijn) en maak die actief
3. Verwijder de voorgaande actieve opstelling (nooit de club, alleen de opstelling)
4. Ga terug naar het hoofdmenu van Fifa 21
5. Ga naar de opties > profiel > verwijder en verwijder FUT Squad Update 1
6. Start het spel opnieuw op en ga naar FUT en probeer het nogmaals

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 17 (734 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★★★ Newbie

Ik heb het bij mijn 86 varane

Bericht 15 van 17 (652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

Community Manager (retired)
Hey @Stevenhaar5,

Kun je ons laten weten of de bovenstaande stappen helpen en of je dit alleen op de app hebt of ook in-game?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 17 (640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik heb net als de anderen hetzelfde probleem, maar mijn ps account is ge-bant door een fout, ik kan dus nooit meer op dat account, weet dus niet of het op mijn fifa game wel zou werken....
Bericht 17 van 17 (101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help