Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

door Daanfj
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstelling

★★★ Newbie

Hallo,

 

ik krijg foutmeldingen bij het wisselen van spelers (kan de opstelling niet opslaan omdat er een fout is opgetreden) of bij het verkopen van spelers (dit item kan niet op de transferlijst geplaatst worden omdat er een fout is opgetreden of item snel verkopen is mislukt).

Zie ook printscreens in bijlage.

 

Graag hulp.

 

Bedankt.

Bericht 1 van 17 (3.644 Weergaven)

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

EA SPORTS FC Team

Heb je dit probleem ook in het spel zelf @BennyWithofs?

 

En heb je dit alleen met bepaalde spelers (zo ja, welke spelers)?

 

Mogelijk dat er enkele items/spelers zijn waar wat verkeerd mee is gegaan en om dat na te kijken hebben we wat meer informatie nodig. 

Jason.png
Bericht 2 van 17 (3.615 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★ Novice
@EA_Jason ik heb het zelfde ik kan mijn socrates icon 87 ook niet verkopen op de transfermarkt, de rest van mijn spelers kan ik wel verkopen
Bericht 3 van 17 (3.600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

EA SPORTS FC Team
@ErwinH17 Dat klinkt niet goed, is dit ook alleen via de apps of kan je hem in-game ook niet verkopen?
Jason.png
Bericht 4 van 17 (3.577 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★★★ Newbie

Ik heb dit probleem ook dat ik soms de sbc niet kan dien vanwege fout   en het meest hinderlijke is dat ik spelers niet kan verkopen vanwege fout         dit is alleen op de app

 

Bericht 5 van 17 (3.238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

In dat geval heb ik helaas geen andere oplossing voor je dan het te proberen via het spel zelf @Daanfj Frown

 

Het lijkt alleen voor te komen met spelers die in jouw selectie staan en dat het alleen niet werkt via de Apps. 

Jason.png
Bericht 6 van 17 (3.212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★★★ Newbie
@Daanfj Waarschijnlijk ben je dan nog ingelogd op je console
Bericht 7 van 17 (3.137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

EA SPORTS FC Team
@LudoRaedts In dat geval zal je nieteens in de App kunnen komen. Maar het is een goede tip om eerst uit FUT te gaan en naar het FIFA hoofdmenu te gaan voordat je naar de Apps gaat.
Jason.png
Bericht 8 van 17 (3.101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

★★★ Newbie

Ik kan geen spelers of sbc inleveren.. op de app. Heel vaag. Heb al opnieuw gedownload etc doet helemaal niks. Niet op app of pc

Bericht 9 van 17 (3.067 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmeldingen in Companion - Web App bij verkopen spelers en wijzigen opstel

EA SPORTS FC Team
@philipprinz Werkt het wel via het spel zelf?
Jason.png
Bericht 10 van 17 (3.064 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help