Foutmelding mscvp120.dll missing

door zozaziooo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Foutmelding mscvp120.dll missing

★★★ Newbie

Zou iemand mij aub kunnen helpen? ik krijg telkens dezelfde foutmelding terwijl dit bestand gewoon op mijn pc staat

Hiervoor de fabriek van mijn pc gebeld en zij geven aan dat het niet aan mijn pc ligt maar aan EA, iemand hier ervaring mee?

 

Bericht 1 van 5 (526 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Foutmelding mscvp120.dll missing

★★★★★ Expert
Dit heeft niets met EA te maken, @zozaziooo.
De betreffende bestanden "VCRuntime140.dll" en "MSVCP140.dll" maken samen deel uit van "Microsoft Visual C++ 2015 / 2017 / 2019" hulpbibliotheken.
Je zal deze foutmelding zien bij elk programma dat is gemaakt met de genoemde versies.
De foutmelding betekent dat deze niet (juist) zijn geïnstalleerd.

Krijg je deze foutmelding bij het installeren van een Origin spel, begin dan bij optie 1.
Krijg je deze foutmelding bij bij installatie van de Origin cliënt, begin dan vanaf optie 5.
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Foutmeldingen-bij-downloaden-Origin-VCRUNTIME140-ddl-...

Je kan deze (opnieuw) installeren. Vergeet de Windows Update niet!


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (477 Weergaven)

Alle reacties

Re: Foutmelding mscvp120.dll missing

★★ Novice
@zozaziooo Ik had dit ook na de update van Origin. Ik heb in mijn gamebibliotheek in de Origin-app op mijn mac met de rechtermuisknop op de tegel van de Sims geklikt en toen voor 'repareren' gekozen. Daarna was het opgelost.
Bericht 2 van 5 (494 Weergaven)

Re: Foutmelding mscvp120.dll missing

★★★★★ Expert
Dit heeft niets met EA te maken, @zozaziooo.
De betreffende bestanden "VCRuntime140.dll" en "MSVCP140.dll" maken samen deel uit van "Microsoft Visual C++ 2015 / 2017 / 2019" hulpbibliotheken.
Je zal deze foutmelding zien bij elk programma dat is gemaakt met de genoemde versies.
De foutmelding betekent dat deze niet (juist) zijn geïnstalleerd.

Krijg je deze foutmelding bij het installeren van een Origin spel, begin dan bij optie 1.
Krijg je deze foutmelding bij bij installatie van de Origin cliënt, begin dan vanaf optie 5.
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Foutmeldingen-bij-downloaden-Origin-VCRUNTIME140-ddl-...

Je kan deze (opnieuw) installeren. Vergeet de Windows Update niet!


Groetjes.
Bericht 3 van 5 (478 Weergaven)

Re: Foutmelding mscvp120.dll missing

Champion
@zozaziooo Je mist zoals dat heet een driveronderdeel van Microsoft Visual C++ 2019. Je doet er dus verstandig aan om een onderdelen update van Microsoft te halen. Het ligt dus niet aan je pc maar aan een onderdeel van het besturingsprogramma Windows.

Hier kan je een update halen maar ook het programma dat je nodig hebt downloaden: https://visualstudio.microsoft.com/downloads/?utm_medium=microsoft&utm_source=docs.microsoft.com&utm...
Laat het maar weten als je meer informatie nodig hebt.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding mscvp120.dll missing

★★★★★ Expert
Heb je het probleem kunnen oplossen met de vermelde link, @zozaziooo? Door ze opnieuw te installeren worden de ontbrekende koppelingen gerepareerd.

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help