Foutmelding bij opstarten fifa20

door minmaa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

[ Bewerkt ]
★ Novice

@EA_JasonIk heb een screenshot voor je, het is geen geweldige kwaliteit maar ik neem aan dat jullie zelf ook fifa wel eens opstarten of zit ik er hier naast🙈 het gaat om de basic zwart witte schoenen, niet zoals de icons ze dragen maar zoals op de foto Mendy van Real Madrid maar dit is bij alle spelers die zijn type schoen dragen(courtois bijvoorbeeld ook of de Bruyne ga zo maar door)

Bericht 41 van 54 (913 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@Dani_Ternate Ik zal het doorgeven Standard smile

Jason.png
Bericht 42 van 54 (880 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

Heb je misschien nog wat meer screenshots voor mij @Dani_Ternate?

 

Een duidelijkere screenshot van verschillende spelers met dit probleem zal veel helpen, zou je mij ook kunnen vertellen op welk systeem je speelt?

Jason.png
Bericht 43 van 54 (855 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★ Novice
@EA_Jason Ik speel op de ps4 en ik ga niet nog meer screenshots maken hoor. Als jullie het spel zelf even opstarten zien jullie dit direct! Neem aan dat dit voor jullie wel mogelijk is, dan kun je het met eigen ogen waarnemen. Het is niet zo ingewikkeld allemaal. Dit is bij iedereen zo en niet alleen bij mij! Bij alle streams en YouTube filmpjes die ik heb bekeken over fifa is het zichtbaar . Ik heb al een aantal spelers opgenoemd maar dan nog maals: mendy, courtois, varane ( real Madrid) De Bruyne( man City)
Bericht 44 van 54 (852 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

Ik zal het doorgeven @Dani_Ternate.

Jason.png
Bericht 45 van 54 (822 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★★ Newbie
Ik heb FIFA online gekocht maar krijg ook de foutmelding. Hoe kan het beschadigd zijn? En hoe kan het opgelost worden?
Bericht 46 van 54 (733 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

Community Manager (retired)
@kimsteinz Hey!

Is dit ook voor Fifa 20 en heb je al eens gekeken naar de stappen die anderen voorstelde in deze discussie?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 47 van 54 (705 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_NeilJa dit gaat over FIFA 20
Ja ik heb paar dingen al geprobeerd maar werkt niet.

welke tips heeft u allemaal 

Bericht 48 van 54 (700 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

Community Manager (retired)

@kimsteinz ,

 

Ik neem aan dat het simpelweg annuleren je wel laat spelen maar het probleem vaak terug komt of speler namen missen? Zo ja, kun je voor mij annuleren selecteren bij het bericht aan het begin zodat je naar het hoofdmenu kunt komen en het volgende voor mij doen?

 

Ga in het hoofdmenu naar: Aanpassen > Online Instellingen > Profiel > Verwijderen > Selecteer jouw 'Squad Update' bestand en verwijder alleen deze.

 

Sluit het spel erna af en start de console opnieuw op en probeer het erna nogmaals en zie of dit helpt het probleem op te lossen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 49 van 54 (693 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Apprentice
@EA_Jason ik krijg diezelfde melding sinds vandaag maar ik speel niet online maar alleen carriere kan dit van invloed hebben op me saves
Bericht 50 van 54 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help