Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★★★★ Novice

Ik blijf dit bericht houden, hoe vaak ik fifa ook start, ook als ik FUT verlaat verschijnt de melding.

Bericht 11 van 54 (2.038 Weergaven)

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Novice

Jup.. die heb ik ook. Sinds dat ik die kreeg zijn de problemen met betrouwbaarheid begonnen. Ik link het dus aan die foutmelding. Vandaar dat ik het in deze app zet. 

Bericht 12 van 54 (2.037 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

@Johan1970 De melding komt ook terug wanneer je op annuleren drukt?

 

Zo ja, dan zie ik graag een screenshots van je en hoor ik graag op welk systeem je speelt. 

 

@SheaVaNL In dat geval is het beter om een nieuw topic aan te maken en mij daarin te taggen, dit topic is alleen voor deze specifieke foutmelding. 

Jason.png
Bericht 13 van 54 (2.036 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

[ Bewerkt ]
★ Novice

Goede avond,

 

Ik krijg dit bericht ook telkens als ik FIFA 20 op de Xbox One dpeel. En als ik carrière wil spelen dan zie ik dat er bij de opstelling bij de spelers undefined staan.

 

Graag hoor ik er meer over.

Bericht 14 van 54 (2.013 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★★★★ Novice

@EA_Jason 

 

Dat klopt, ik heb de melding even vaak geannuleerd als hij terugkomt. Ik speel overigens op een PS4.

 

Ik heb er overigens aan gedacht om dit bestand te verwijderen bij opgeslagen data, dit bestand is nu van 13-02-2020. Maar ik weet niet wat dat voor gevolgen heeft.

Fifa Melding Catalogus.jpg

Bericht 15 van 54 (2.001 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Apprentice

Het lukt inderdaad om verder te gaan, maar zodra de opstelling verschijnt bij de start van een wedstrijd krijg je undefined in plaats van de spelersnamen.

Ook bij een wissel komen nu enkel de rugnummers op het scherm, de namen zijn verdwenen.

Bericht 16 van 54 (1.972 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★★ Newbie

heb dit  probleem ook, hoe los je dit op ;

Bericht 17 van 54 (1.955 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

Over de undefined spelers, we zijn ervan op de hoogte en we hebben het doorgegeven.

Jason.png
Bericht 18 van 54 (1.933 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team
@Johan1970 Het bestand verwijderen zou geen probleem mogen zijn, het zelfs iets dat wij aanraden om dit op te lossen Standard smile
Jason.png
Bericht 19 van 54 (1.932 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★★ Newbie

Hey jason, 

Ik was juist een potje squad battles aan het spelen en word ineens uit men game gegooid en krijg de melding update EAS FC-catalogus 1 is mogelijk beschadigd en kan niet worden gebruikt en dit is de tweede keer op 2 dagen dat dit gebeurt maar bij het opstarten geeft hij me deze melding ook en ik speel op een ps4 pro en waar kan ik dan deze data weg doen want dit werkt me op men zenuwen

Bericht 20 van 54 (1.853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help