Re: Foutmelding bij opstarten Sims 3

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Foutmelding bij opstarten Sims 3

★★★ Newbie

Goedendag, ik heb problemen bij het opstarten van de sims 3. Ik heb hem geinstalleerd via de app van orgin. Nu geeft hij als ik heb wil opstarten gelijk bij het weergeven van het opstartscherm de volgende melding aan:

 

"Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details."

 

Maar ik kan dus het logboek nergens vinden en ik weet niet wat ik nu moet doen.

 

Het is een oudere pc windows 7 pc, waar nu windows 10 op staat en alleen de harde schijf is vervangen. Voor dat de schijf vervangen is draaide de sims 3 gewoon op deze pc onder windows 10 met alle uitbreidingen, dus de systeemeisen zijn dan goed lijkt mij. De schijf die erin is gekomen is een nieuwere dan dat erin zat. 

 

Als ik hem installeer met de cd-rom geeft hij trouwens dezelfde melding aan met opstarten.

 

Ik hoop dat u mij kunt helpen hiermee, ik mis het spelen van de sims 3...

Groetjes Wendy

Bericht 1 van 2 (226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Foutmelding bij opstarten Sims 3

Dag @wentops

 

Op het sims3 forum geven ze deze oplossing. Misschien lukt het op deze manier? Laat maar iets weten wat het resultaat is.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (209 Weergaven)

Alle reacties

Re: Foutmelding bij opstarten Sims 3

Dag @wentops

 

Op het sims3 forum geven ze deze oplossing. Misschien lukt het op deze manier? Laat maar iets weten wat het resultaat is.

Bericht 2 van 2 (210 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen