Re: Foutmelding bij actie aankoop

door allababa25
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutmelding bij actie aankoop

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik wilde zojuist de sims studentenleven pakket betalen. Toen ik op koop klikte was het pakket 19,99. Toen ik moest betalen was het ineens 39,99. De korting was ineens weg tijdens het bestellen. Ik zag dat de actie tot 23 maart 2020 loopt? 

 

Kan ik het pakket alsnog kopen van 19,99? 

Bericht 1 van 4 (604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij actie aankoop

EA SPORTS FC Team

Hoi @allababa25,

 

Misschien dat je net te laat was met de aankoop, de actie liep inderdaad op de 23e af en je plaatste dit bericht op de 23e.

 

Hoe laat probeerde je de aankoop te doen?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (553 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Foutmelding bij actie aankoop

★★★ Newbie

Dank voor uw reactie,

 

De sims studentenleven uitbreidingspakket probeerde ik rond 16:00u te bestellen. Doordat mijn laptop vastliep moest ik opnieuw bestellen, dit was 10 minuten later. Toen ik op 'Koop' klikte stond er nog €19,99 maar toen ik wilde betalen stond er ineens een bedrag van 39,99. In Origin stond de actie nog aangegeven, alleen stond er telkens bij het afrekenen het bedrag van €39,99.

 

Mijn vraag is of er nog een manier is om het pakket voor €19,99 te kopen? Daar zou ik blij mee zijn. 

 

Ik hoor graag van u.

 

Vriendelijke Groetjes.

Bericht 3 van 4 (550 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij actie aankoop

EA SPORTS FC Team

Geen probleem @allababa25 Standard smile

 

Dat je opeens een ander bedrag ziet nadat een actie afgelopen is kan kloppen, de tijdelijke bestanden in Origin zijn dan waarschijnlijk niet geupdatet.

 

Dit is op te lossen door de cache van Origin leeg te maken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

 

Daarna hoor je de juiste prijs weer te zien. Naar mijn weten zijn er nu geen acties in Origin waarbij je de uitbreiding voor 19.99 kunt kopen Frown

Jason.png
Bericht 4 van 4 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen