Re: Foutmelding 122:324a2e8e:cc13ab8F

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Foutmelding 122:324a2e8e:cc13ab8F

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hi,

Vandaag heb ik een aantal uitbreiding van Sims4 gekocht en geïnstalleerd en vanaf dat moment deed zich een foutmelding voor zodra ik op een kavel wil gaan bouwen of 1 wil plaatsen via de galerie. Of het installeren van de nieuwe delen er mee te maken heeft weet ik eigenlijk niet.

Ik wilde een bowling kavel en een wellness kavel plaatsen en bij het plaatsen en het laden gaat het mis.
Zie bijgevoegde foto.

Ik heb geen cc's of mods in mijn spel.
Ook al geeft de foutmelding een :cc13ab8f   

Ik kan wel met de bestaande Sims families spelen die ik al had gemaakt en dit opslaan.
Ik heb dus alleen problemen met het bouwen.

Ik speel met en HP laptop.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of vertellen dat dit probleem al onder handen is.

Alvast bedankt.

Talitha

Bericht 1 van 4 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Foutmelding 122:324a2e8e:cc13ab8F

Champion
@Talootje_08
Het blijft een bekend probleem ook na de meest recente update hebben mensen nog steeds last ervan.
Als je een beetje Engels kan lezen en schrijven raad ik je aan dit te melden op dit deel van het forum. Degene die het probeert op telossen wil graag eventuele saves van jouw spel ontvangen. Misschien dat je hem er een kan toesturen.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/NEEDS-SAVES-Error-102-122-324a2e8e-165e3fa7/m-p/9174786#M13421...
Klik sowieso ook even op Me Too (Ik ook) hoe meer mensen dat doen hoe sneller EA er naar zal kijken.
Meld het als een Bug en wees zo volledig mogelijk. Dus hoe meer details hoe beter. Hoe dan ook..
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (385 Weergaven)

Alle reacties

Re: Foutmelding 122:324a2e8e:cc13ab8F

★★★★★ Expert
Begin met de basisstappen en hierna testen met een Sim of huishouden die jezelf maakt, of daarmee je probleem is verholpen, @Talootje_08.
Bericht 2 van 4 (444 Weergaven)

Re: Foutmelding 122:324a2e8e:cc13ab8F

Champion
@Talootje_08
Het blijft een bekend probleem ook na de meest recente update hebben mensen nog steeds last ervan.
Als je een beetje Engels kan lezen en schrijven raad ik je aan dit te melden op dit deel van het forum. Degene die het probeert op telossen wil graag eventuele saves van jouw spel ontvangen. Misschien dat je hem er een kan toesturen.
https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/NEEDS-SAVES-Error-102-122-324a2e8e-165e3fa7/m-p/9174786#M13421...
Klik sowieso ook even op Me Too (Ik ook) hoe meer mensen dat doen hoe sneller EA er naar zal kijken.
Meld het als een Bug en wees zo volledig mogelijk. Dus hoe meer details hoe beter. Hoe dan ook..
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (386 Weergaven)

Re: Foutmelding 122:324a2e8e:cc13ab8F

★★★★ Novice
@Trismagistos bedankt voor je bericht ik had inderdaad deze Engelse EA forum over dit zelfde probleem gevonden en ook al een aantal berichten geplaatst. Hopelijk lukt het ze het probleem zsm te vinden.
Bericht 4 van 4 (354 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help