Re: Foute handeling in futapp...

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Foute handeling in futapp...

★★★ Apprentice

Beste ea, ik heb vandaag via mijn fifa fut companion wat zitten spelen, maar had wat problemen met mijn verbinding... heb omstreeks 19.18h per ongeluk een redcard van rating 89 gediscard... en kort erna een speler gekocht voor 10000 euro terwijl ik een gewoon bod wou doen... kan dit terug rechtgezet worden... had wat last met mijn 4g verbinding in de trein waardoor de app iets trager reageerde, en ik heb dus per ongeluk meermaals fout geklikt... kan dit teruggedraaid worden, zo ja, hoe dan? 

Mvg Tom

Bericht 1 van 7 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Foute handeling in futapp...

EA SPORTS FC Team

Hey @NonkelMong,

 

Tienduizend EURO voor een speler? Dat lijkt mij een beetje veel Wink

 

Maar goed, voor de speler die je per ongeluk hebt gediscard, neem daarvoor eens contact op met onze helpdesk om te zien wat er voor jou mogelijk is Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (309 Weergaven)

Alle reacties

Re: Foute handeling in futapp...

EA SPORTS FC Team

Hey @NonkelMong,

 

Tienduizend EURO voor een speler? Dat lijkt mij een beetje veel Wink

 

Maar goed, voor de speler die je per ongeluk hebt gediscard, neem daarvoor eens contact op met onze helpdesk om te zien wat er voor jou mogelijk is Standard smile

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 7 (310 Weergaven)

Re: Foute handeling in futapp...

★★★ Apprentice

Heb gebeld, wisten mij te zeggen dat ze dig niet kunnen herstellen, doordat ik reeds een speler ben kwijtgespeeld uit het niks, en ze hebben die mij teruggegeven, dit mag enkzl 1 keer blijkbaar... na alle bugs, miserie, en fouten in fifa 19 is het nog teveel gevraagd om een beetje moeite te doen om de mensen toch nog een plezier te doen... niet leuk... toch bedankt voor de tip jason..

Bericht 3 van 7 (304 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foute handeling in futapp...

★★★ Apprentice
@EA_Jason Jah, voor een zilveren speler van 69 rating dan nog... lol... pfff zonde dat er daar zogezegd niks kan aan gedaan worden...
Bericht 4 van 7 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foute handeling in futapp...

EA SPORTS FC Team

Helaas Frown

 

Misschien volgende keer iets voorzichtiger zijn op de app wanneer je lag hebt?

Jason.png
Bericht 5 van 7 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foute handeling in futapp...

★★★ Apprentice

Hopelijk word fifa 20 een betere uitgave, dan wegen zulke fouten op tegen een goed draaiend spel...

Bericht 6 van 7 (299 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foute handeling in futapp...

EA SPORTS FC Team

We hebben in ieder geval Volta voor het geval dat je een keer iets anders wilt proberen Standard smile

Jason.png
Bericht 7 van 7 (295 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help